2009-01-24, 00:16
Medlem
Elparadisos avatar
Mycket hat mot Bella, men så är det väl när svenska folket (med en majoritet av sossar och vänsterpartister) får vara med och rösta... Majoriteten - läs oengagerade, avundsjuka, halvfeta soffpotatisar - klarar inte att se en glad ung "överklass"-tjej som lyckas i det mesta... Därför åkte hon ut.

Nä, några som verkligen borde ut fortare än kvickt är Sugar Daddy Carl-Jan, Babblaren Kitty och Mr NO RHYTM Hasse Aro (dansar han med en piasavakvast uppkörd i ja ni vet vad??)
Citera
2009-01-24, 00:26
Medlem
machetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Mjo, men samtidigt så har ju Kitty passerat den där gränsen där hon bara rör upp känslor. Nu blir man ju fly förbannad bara att se hennes jävla mangahår och hennes förbannat löjliga klädväl i form av antingen en jävla fruktsallad eller sjöman. Det är ju för fan absurt. Sätt på henne lite urringat och lär henne dansa så kan jag tycka att hon kan få stanna kvar. Det var hennes tur att åka ikväll - och om hon inte åker nästa vecka så tänker jag fan göra... jag vet inte. Troligtvis inte ett skit, men det är ju i alla fall sånt som man säger om man är arg. Och det är jag. Jag är jävligt arg.

/HATE

HAHA! You made my day (or night)
Citera
2009-01-24, 00:32
Medlem
Eastons avatar
Skönt att BlondinBella åkte ur, hon är duktigt vidrig!
Citera
2009-01-24, 00:35
Medlem
Elparadisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Åhhh gud, såg ni Laila, vilken hynda!!
Om den kvinnan bara visste vad jag vill utsätta henne för..

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Kan bara hålla med, kvinnan gör mig riktigt hård.
Jag vill älska med henne, all night long, slicka hennes stjärt, Mmm

Nu vet hon, men jag tror inte att du ska sitta uppe och vänta... Charmknutte
Citera
2009-01-24, 00:39
Medlem
LaToyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elparadiso
Mycket hat mot Bella, men så är det väl när svenska folket (med en majoritet av sossar och vänsterpartister) får vara med och rösta... Majoriteten - läs oengagerade, avundsjuka, halvfeta soffpotatisar - klarar inte att se en glad ung "överklass"-tjej som lyckas i det mesta... Därför åkte hon ut.

Har ingen aning om varför hon åkte ut, kanske är det som du tror.
Är som sagt förvånad. Trodde de flesta ur den massa som följer hennes blogg, skulle slänga sig på mobilerna/telefonerna. Men icke.

Jag har svårt för Blondinbella, men inte för att hon är glad, "överklass" och lyckas i det mesta.

Jag har svårt för henne därför att hon hela tiden tjatar om hur ambitiös hon är. Dessutom går hennes Misspiggy-uppsyn och jobbiga röst mig på nerverna. Och hennes glada humör känns dessvärre falskt.

Sedan om det säger någonting om mig- tough luck! Känner inte precis igen mig i den bild du målar upp kring "den typiske Blondinbella-hatande svensken", varken på det ena eller andra sättet, men kan ju bara prata för mig själv.
Citera
2009-01-24, 00:41
Medlem
Ser fram emot att få läsa hennes summering av fiaskot imorgon på bloggen
Citera
2009-01-24, 01:38
Medlem
santacls avatar
BB är hatad för att hon tror sig veta så mycket om saker hon vet så lite om, alla som pratar om avundsjuka osv kan gräva ner sig, inse att bruden inte har mer bakom pannbenet än en 5 åring, det är hennes farsa som drar i alla trådar för att göra hennes blog känd så hon ska tjäna pengar och han indirekt tjänar på det med.

Sen att hon har sveriges äckligaste röst och som nån tidigare skrev liknar miss piggy gör inte saken bättre.
Citera
2009-01-24, 05:02
Medlem
Såg man på Aftonbladet att Blondinfaila (lite wow-svengelska här) åkt ut.

Nu kanske man äntligen kan kolla programet och låta de vattnas i munnen av fröken Graaf.

Dock blir man ju nästan lika mentalt förruttnad av Kitty som av Blondingnälla.
Citera
2009-01-24, 11:31
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dear_Joan
Såg man på Aftonbladet att Blondinfaila (lite wow-svengelska här) åkt ut.

Nu kanske man äntligen kan kolla programet och låta de vattnas i munnen av fröken Graaf.

Dock blir man ju nästan lika mentalt förruttnad av Kitty som av Blondingnälla.
Fel, fel, fel, fel! Kitty är lite farlig som en galna kosjukan-fågel med fågelinfluensa. Seriously, hon är det värsta som någonsin hänt svensk TV. Media överhuvudtaget egentligen. Fy, satan. Hon glider omkring och tror hon är så jävla speciell - men det enda hon gör är att äckla folk.

Blondinbella är bra mycket snyggare än Magdalena Graaf.

/HATE
Citera
2009-01-24, 11:36
Medlem
Lantbruks avatar
Det var faktiskt tråkigt att blondinbella åkte ut. Det irrationela hatet mot Blondinbella anser jag vara både överdrivet och omoget, och känns som en sån där detalj folk hatar bara för att (läs: USA m.m.). Jag tycker det är synd att hon åkte ut, och jag tyckte även att det var synd att Linda åkte ut förra veckan. Något som är ännu mera synd är att den där jävla Kitty INTE åkte ut, redan i första programmet.

Förövrigt talas det i tråden om Laila Bagge som programmets bästa ögongodis. Det är väl inget fel på henne, men det finns betydligt vackrare kvinnor med i tävlingen. Jag talar främst om Annika Sjöö (vilken kvinna), men också Jeanette Carlsson är väldigt attraktiv .

Håller ni med?

Mvh
Senast redigerad av Lantbruk 2009-01-24 kl. 11:38.
Citera
2009-01-24, 12:31
Medlem
wonderlands avatar
Men vem över 20 röstar på Blondinbella?? Tror inte det är för att man hatar henne, utan att "ingen" 20+ är fans utav henne. Eller vill lägga ut pengar på henne. Tror Let's Dance lockar en äldre publik. Är inte förvånad över att hon åkte ut.
Citera
2009-01-24, 12:49
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Det var faktiskt tråkigt att blondinbella åkte ut. Det irrationela hatet mot Blondinbella anser jag vara både överdrivet och omoget, och känns som en sån där detalj folk hatar bara för att (läs: USA m.m.). Jag tycker det är synd att hon åkte ut, och jag tyckte även att det var synd att Linda åkte ut förra veckan. Något som är ännu mera synd är att den där jävla Kitty INTE åkte ut, redan i första programmet.

Förövrigt talas det i tråden om Laila Bagge som programmets bästa ögongodis. Det är väl inget fel på henne, men det finns betydligt vackrare kvinnor med i tävlingen. Jag talar främst om Annika Sjöö (vilken kvinna), men också Jeanette Carlsson är väldigt attraktiv .

Håller ni med?

Mvh
Jag håller med dig i det översta stycket. Men vad gäller Annika Sjöö och Jeanette Carlsson så skulle jag nästan inte placera det tillsammans med meningen "med i tävlingen". De är dansare, och jag lägger inget intresse på dessa överhuvudtaget - jag tror många tänker likadant som mig.

/HaTE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in