2009-01-16, 22:40
Bannlyst
Mja, ser man det positivt blir det avstressande att slippa Linda, vilken besvikelse hon var från start..

Kitty har inte en chans nästa vecka, den tar hon..
Citera
2009-01-16, 22:41
Medlem
100apor.ses avatar
David Helenius är en för djävla bra programledare!
Citera
2009-01-16, 22:43
Medlem
Klåd Junkers avatar
Ser Elisabet Höglund och kommer att tänka den lokala köttmarknaden på Stadt eller Folkets hus. Överåriga, uppspacklade, plufsiga och lite lagom fyllekåta kärringar med inte allt för många poäng kvar. Har själv råkat få se såna exemplar. Med ena näven innanför killens gylf och kring... rorkulten... och den andra handen på hans axel styr hon honom, ungefär som när man backar med en utombordare.
I såna lägen tänker jag på isbjörnar, vänder mig mot baren och tackar gud för en Jäger...
Hon hade den där skutskepparblicken ikväll, Bettan.
Citera
2009-01-16, 22:44
Medlem
Trumpeters avatar
Skönt att slippa Linda. Näst efter Kitty var det Linda som jag hoppades skulle ryka.
Citera
2009-01-16, 22:45
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Kvällens omgång var helt ok, vissa par utvecklas medans andra står still, Kitty måste bara ut, jag hatar människan något så innerligt! Förstår inte hur folk kan rösta på henne.

Det viktigaste just nu är att CJ Sveriges ärke-bög blir kvar länge.

Laila var riktigt het ikväll, skulle inte ha något emot att få sniffa på hennes bäver
Citera
2009-01-16, 22:45
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klåd Junker
Ser Elisabet Höglund och kommer att tänka den lokala köttmarknaden på Stadt eller Folkets hus. Överåriga, uppspacklade, plufsiga och lite lagom fyllekåta kärringar med inte allt för många poäng kvar. Har själv råkat få se såna exemplar. Med ena näven innanför killens gylf och kring... rorkulten... och den andra handen på hans axel styr hon honom, ungefär som när man backar med en utombordare.
I såna lägen tänker jag på isbjörnar, vänder mig mot baren och tackar gud för en Jäger...
Hon hade den där skutskepparblicken ikväll, Bettan.

Vilket jävla inlägg! Tusen poäng till dig.

För övrigt kollar jag inte på skiten. Kitty är dock påsättningsbar, om än mer än lovligt jolmig. Blondinbella står jag inte ut med, men det är jag ju knappast ensam om.
Citera
2009-01-16, 22:52
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Vilket jävla inlägg! Tusen poäng till dig.

För övrigt kollar jag inte på skiten. Kitty är dock påsättningsbar, om än mer än lovligt jolmig. Blondinbella står jag inte ut med, men det är jag ju knappast ensam om.

Smaken är som baken, men att kalla Kitty för påsättningsbar är att ta i.
Hon är så oattraktiv som man bara kan bli.
Citera
2009-01-16, 22:56
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Smaken är som baken, men att kalla Kitty för påsättningsbar är att ta i.
Hon är så oattraktiv som man bara kan bli.

Du får väl ta och fästa blicken på nassarna nästa gång hon dansar förbi. Och bortser man från den horribla sminkningen och alla attiraljer hon svänger sig med så ...
Citera
2009-01-16, 22:57
Medlem
showbizs avatar
VARFÖR tar inte kitty bara och dör ? Vidrigare människa får man leta efter! Vad är det för folk som röstar på henne... Usch!
Citera
2009-01-16, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Du får väl ta och fästa blicken på nassarna nästa gång hon dansar förbi. Och bortser man från den horribla sminkningen och alla attiraljer hon svänger sig med så ...
Men utan sminkningen går hon ju inte att känna igen, ser ju ut som ett gränsfall till transa..
Citera
2009-01-16, 22:59
Medlem
Pimpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Wow, du har alltså ringt och röstat?, hmm Jag skäms, jag sitter gärna och kritiserar än det ena än det andra men har nog aldrig använt mina surt förvärvade pengar att rösta dock, ni ska bara veta hur sur jag kan bli när fel kandidat vinner haha.... va patetisk jag är, men men...principer är till för att följas!

klart man röstar på magnus

han fick ju ändå mej att vilja bli bonde och styrkelyftare när jag va liten knodd
har hans autograf också!

hehe, fan vad beskviken hon såg ut när hon vart utröstad! bara gick förbi george och hans partner med huvudet ner i backen.
Citera
2009-01-16, 23:04
Medlem
LaToyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Tog hon inte tillbaka den när Tony sagt vad han tyckte?
jo, hon gav den till sin pojkvän istället. Han uppskattade den nog mer än Tony..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in