2013-05-17, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilnoc2009
Det finns ju ingenting att klämma på. Hon har ätstörningar så det skriker om det och ansiktet är inget att hänga i gra`n.

I hans ålder är det ointressant, hon lyser hungrig milf i ögonen. Han har förutsättningar att bli en himla lycklig pojke!
Citera
2013-05-17, 21:32
Medlem
Moff .. es avatar
ÄNTLIGEN!!!

Maria M med normalt hår.

Varje gång jag sett henne har jag önskat ett klipp-klipp..
Hon passar INTE i sitt långa löshår.
Citera
2013-05-17, 21:46
Medlem
Trumpeters avatar
Marko sist innan tittarna får säga sitt. Troligen är han den mest populära deltagaren, vilket innebär det med största sannolikhet står mellan Maria och Erik. Jag tror det blir Erik som åker ut.
Citera
2013-05-17, 22:37
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
I hans ålder är det ointressant, hon lyser hungrig milf i ögonen. Han har förutsättningar att bli en himla lycklig pojke!

Min förhoppning är att han är gay. Lyckost den jäveln som får leva med henne
Citera
2013-05-18, 06:24
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
ÄNTLIGEN!!!

Maria M med normalt hår.

Varje gång jag sett henne har jag önskat ett klipp-klipp..
Hon passar INTE i sitt långa löshår.

Hon ser ut som en pensionerad porrstjärna med sitt långa fulblonderade hår. Förstår verkligen inte varför hon inte gör nåt åt det? Kan ju inte vara kul att närma sig 50 år och se ut på det där sättet...

Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Marko sist innan tittarna får säga sitt. Troligen är han den mest populära deltagaren, vilket innebär det med största sannolikhet står mellan Maria och Erik. Jag tror det blir Erik som åker ut.

En helt korrekt uträkning visade det sig.

För övrigt satt jag och höll tummarna så knogarna vitnade för att Oscar skulle åka ut, det är nåt riktigt motbjudande över den där lönnfeta tonåringen.
Citera
2013-05-19, 07:22
Medlem
hon som dansar med markolio ,är hon gravid,
Citera
2013-05-24, 20:23
Medlem
Argh123s avatar
Han som sitter höger om P*r M*rts såg ut att ta sig i skrevet hela intervjun. Vem är han? Hann tyvärr inte upp med kameran.
Citera
2013-05-24, 20:30
Medlem
Grails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argh123
Han som sitter höger om P*r M*rts såg ut att ta sig i skrevet hela intervjun. Vem är han? Hann tyvärr inte upp med kameran.
Halvbror till Maria Montazami, Christian.
Citera
2013-05-24, 20:31
Medlem
Trumpeters avatar
Oscar är den bäste dansaren. Inte så konstigt då han har den bästa läraren. Det blir dock Marko som vinner då han är populärast.
Citera
2013-05-24, 21:05
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grail
Halvbror till Maria Montazami, Christian.
Pinsamt att hålla handen vid skrevet efter alla dessa avsnitt.
Vem/vilka är det som bestämmer låtarna? Man borde se något gemensamt mellan en viss genre på musik och dans. Går det att lägga musik och dansstilarna i samma hög?

Btw, ta denna låt som Oscar dansade till. Den har varit med i andra danser tidigare väl?
Citera
2013-05-24, 21:11
Medlem
bombaccis avatar
Är tanten maria verkligen så bra? Känns nästan lite uppgjort att hon ska gå såhär långt. Extremt märkligt att folk bryr sig om en snurrig tant.

Ganska så klart att lillkillen kommer vinna. Alla tjejer är störtförälskade i honom. "Hejar" på markoo, han är åtminstone lite rolig.

Vad vinner vinnarna? Tyckte de sa något om ett pengapris?
Citera
2013-05-24, 21:13
Medlem
bombaccis avatar
Vad vet vi om domarna? Tony finns det en del artiklar om men de andra två? Tänker t ex på den engelska killen. Han är säkert någon fd elitdansare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in