2013-05-10, 20:12
Medlem
enfindams avatar
Varför spökar dom ut den kvinnliga programledaren så, ser ut som en isdrottning. Markoolio har stukat foten, ge honom en spruta bara! Jag tycker att "Let´s Dance" har blivit alltför lite lek och för mycket blodigt allvar.
Senast redigerad av enfindam 2013-05-10 kl. 20:17.
Citera
2013-05-10, 20:14
Medlem
Trumpeters avatar
Erik var inte bra
Citera
2013-05-10, 21:08
Bannlyst
Markoolio är laddad på citodon. Hör inte vad juryn säger. Han skakar bara på huvudet.
Citera
2013-05-10, 22:02
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Varför spökar dom ut den kvinnliga programledaren så, ser ut som en isdrottning.

För att det är 60-talstema ikväll.
Citera
2013-05-10, 22:06
Medlem
Trumpeters avatar
Tycker att Maria M borde åka ut. hon är sämt av dem som ärk var
Senast redigerad av Trumpeter 2013-05-10 kl. 22:11.
Citera
2013-05-10, 22:29
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Nej Anna åkte ,ögon godis
Citera
2013-05-10, 22:51
Medlem
RashanBashans avatar
Detta är en popularitetshow,, spelar ingen roll om de är bra på och dansa
allt för att tv4 ska tjäna så mycket guld som möjligt

det står mellan erik och oskar i finalen
Citera
2013-05-11, 17:14
Medlem
ruccolesss avatar
Tror Oskar och Markolio står i finalen
Citera
2013-05-11, 20:26
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruccoless
Tror Oskar och Markolio står i finalen

Lite osäker på Oscars populäritet. Han har dock i mitt tycke den bästa läraren ut av dem som är kvar
Citera
2013-05-11, 21:28
Medlem
MrFreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Lite osäker på Oscars populäritet. Han har dock i mitt tycke den bästa läraren ut av dem som är kvar

Tror helt klart att Oscar har tillräckligt med fans för att ta sig till final, speciellt efter gårdagens uppvisning. Nästa vecka ryker Erik då TV4 kommer göra allt för att hålla Montazami kvar i programmet (de har ju inte pröjsat henne miljonen helt i onödan), som förövrigt är usel på att dansa och hemskt tråkig, sedan när det är 3 kvar blir det dags för Hollywoodfrun att äntligen lämna programmet!

I final kommer nog Markolio vinna, men Oscar är min stora favorit. Han är bäst!

Och nej, jag är ingen tjej på 13bast. Är faktiskt en kille på 26

Snälla skjut mig eller ta bort Montazami från rutan! Orkar inte läsa om henne 49 ggr per dag på AB och EP. Ännu mindre se hennes hemska sminkning och tillgjorda sätt varje fredag. Hon spelar verkligen på att spela dum och säga korkade saker för att vara rolig...men det blir ju bara patetiskt.
Citera
2013-05-11, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youllneverknow
Är det bara jag som får känslan av att Maria Montazami vänstrar med hennes danspartner?
La märke till hur han kollar på henne och han såg lite svartsjuk ut när dem pratar om cameron, men inte minst reagerade jag på den tystnaden när de fick frågan hur han och Cameron gick ihop.. Vad tror ni?

Du är inte ensam. För några veckor sedan var hon ju tvungen att hasta hem till USA pga "familjeangelägenheter" sant att det var något om ombyggnationen av familjens hus.

Efter det kom ju dessutom en an döttrarna med Maria till Sverige så att hon inte "skulle vara ensam".

Mhm, jag anar en lurig tant som blir svag om bena pga en yngre förmåga!!!
Citera
2013-05-12, 07:45
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o0ejlert0o
Mhm, jag anar en lurig tant som blir svag om bena pga en yngre förmåga!!!

Det är väl inte så konstigt att hon blir lite småfuktig när hon får umgås på nära håll med en lång, vältränad och snygg nordeuropeisk dansare när hon till vardags får hålla till godo med en iransk dvärg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in