2008-12-23, 21:27
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KRISTERLAG
En man i 40-årsåldern sköts vid 17-tiden ned vid ett bostadshus på Rådmansgatan i Landskrona.
Den svårt skottskadade mannen vacklade ut på gatan där han föll ihop utanför en godisbutik.
- Av allt att döma sköts han precis utanför porten, säger Karim Ottosson, yttre befäl vid polisen, till KVP.se.

http://www.kvp.se/nyheter/1.1412947/skots-till-dods-i-landskrona

Polisen heter Karim, men ottosson i efternamn.
Har det gått så långt så att invandrarna byter till "svenssonnamn"?

Se på detta klippet.
http://hd.se/webb-tv/2008/12/23/skoets-till-doeds-mitt-i-juhandeln/
Börjar att vara vanligt förekommande det där med namnbyten, togs upp i en tråd i I/I rätt nyligen..
Citera
2008-12-23, 21:31
Bannlyst
Varför ska han gå ut för? Hej då Serben!
Citera
2008-12-23, 21:43
Medlem
Hade det hänt i Stockholm hade det varit på löpsedlarna och Aktuellt! GANGSTER Krig!
Händer det i Landsorten/Landskrona är det ingen som bryr sig!

(Lite tråkigt med alla rasist-kommentarer , okej jag fattar att det är frustrerande att invandrare
är extremt överrepresenterade inom grov brottslighet, men invandrare är ändå människor, precis som vi Svenskar!)

Jag känner massor av människor, och jag skulle säga att omkring en tredjedel till en femtedel är riktigt schyssta, invandrare som svenskar!

Jag känner fantastiskt snälla serber, bosnier, afrikaner, amerikaner, judar, muslimer, kristna osv in i oändligheten!
Zigenare finns det också en massa trevliga utav... dock skulle jag aldrig lite på dem i affärer!
Senast redigerad av Lars365 2008-12-23 kl. 21:52.
Citera
2008-12-23, 21:57
Medlem
Chamoniards avatar
Håller med om att det är tråkigt med allt snack om hudfärg etc men likförbannat....

GRATTIS LANDSKRONA!
Citera
2008-12-23, 21:59
Medlem
fluke12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KRISTERLAG
- Av allt att döma sköts han precis utanför porten, säger Karim Ottosson, yttre befäl vid polisen, till KVP.se.

Polisen heter Karim, men ottosson i efternamn.
Har det gått så långt så att invandrarna byter till "svenssonnamn"?
Bra initiativ! Det är säkert frun som hetter Ottoson. Barnen får det enklare i livet än om de heter Hussein i efternamn....
Citera
2008-12-23, 22:02
Medlem
.50cals avatar
Vad e det nu, fjärde(?) skottlossningen i landskrona på 1½ månad. Gött jobb!!!!!

Jag hade då aldrig vågat gå ut där.

.
Citera
2008-12-23, 22:29
Medlem
Inzaits avatar
Det är så man firar jul i skåne
Citera
2008-12-23, 22:30
Medlem
Demodokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars365
...
(Lite tråkigt med alla rasist-kommentarer , okej jag fattar att det är frustrerande att invandrare
är extremt överrepresenterade inom grov brottslighet, men invandrare är ändå människor, precis som vi Svenskar!)
Hur tänker du nu?
Citera
2008-12-24, 00:28
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demodokos
Hur tänker du nu?

Hahaha, fan dedär var lätt den bästa kommentaren jag sett här 2008!

Och ptja, kan väl bara säga att ja tycker självsaneringen här i Göteborg gått lite segt det senaste, men det rullar väl på igen efter årsskiftet.
Citera
2008-12-24, 01:02
Medlem
Tyrranics avatar
Bra jobbat till han som gjorde det! Nu kan han fortsätta med sin egna familj också :-) Börjar tycka det är bra med lite sanering mellan dessa grupper.
Citera
2008-12-24, 01:04
Bannlyst
Det var en trevlig julklapp.

Självsaneringen får gärna öka bland "nysvenskarna"

.
Citera
2008-12-24, 04:40
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demodokos