2009-04-04, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wild24
Betydligt lättare än idag iallafall. men det finns fortfarande lyckligt lottade som får ut flunisar, för det mesta såna som fått dom innan stora roppenojan hos myndigheter och läkare.
Peace

man är knappast lyckligt lottad om man får så tunga grejer
Citera
2009-04-04, 21:36
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkurken

Jag får ut flunitrazepam 1 mg, jag känner mig lyckligt lottad?

jag fick de f.ö. sent förra året, så har inte haft de speciellt länge.
Citera
2009-04-05, 00:02
Medlem
gunnartheones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkurken

Om man har grova sömnsvårigheter och får flunitrazepam på recept så tror jag man känner sig ganska lyckligt lottad. ( skulle jag göra iallafall )
Citera
2009-04-05, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Jag får ut flunitrazepam 1 mg, jag känner mig lyckligt lottad?

jag fick de f.ö. sent förra året, så har inte haft de speciellt länge.
Jag fick dem och jag är faktiskt lyckligare utan... Kan inte riktigt kontrollera sånt där

Nemen roppar skall rökas när de väl intas men bara sällan. Risken att torska för saker och ting ökar rätt drastiskt
Citera
2009-04-05, 04:16
Medlem
igntligen är det än rätt sugig benzo, dålig för det mesta, men ändå så bra
Citera
2009-04-05, 10:18
Medlem
flun

Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Okej, jag kan väl börja med en fråga då.

Hur är Nitrazepam jämfört med Flunitrazepam? Och viceversa?

Vilken är bäst i flummsyfte och medicineringsyfte?

Flun är bäst. det är ju Rohypnol KIng of Benzo!
Citera
2009-04-05, 10:21
Medlem
542 är inte roppar puckon

Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Det kanske är till för att identifiera Rohypnolen från sockerpiller? Men vem vet...

542 står det på de vita oxascanden. alltså det svagaste bensot som finns. på De vita ropparna står det fm1. Och de gröna tillverkas ej längre
Citera
2009-04-05, 10:24
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jmann
542 står det på de vita oxascanden. alltså det svagaste bensot som finns. på De vita ropparna står det fm1. Och de gröna tillverkas ej längre

Inte i sverige men på andra plattser
Citera
2009-04-05, 10:49
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jmann

Dom gröna tillverkas visst fortfarande men dom säljs inte i Sverige längre. Och dom vita som är märkta FM1 är inte Rohypnol utan Flunitrazepam.
Citera
2009-04-05, 11:38
Bannlyst
Hade ett gäng såna här gröna, som var blå inuti och det stog 542 på dom
Dock är det samma med dom som med annan benzo: tillhör man den delen av mänskligheten som inte tycker att benzo är kul eller ger något kul "rus", utan att man bara blir trött av dom, då är det samma även med rohypnol. Dvs inte roligare än nån annan benzo

Skulle tro att den högre klassningen av flunitrazepam beror på att det fått en hype omkring sig som gjort det till en helig graal i missbrukskretsar. För inte är väl skillnaden SÅ stor jämfört m t ex Halcion?
Citera
2009-04-05, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Dom gröna tillverkas visst fortfarande men dom säljs inte i Sverige längre. Och dom vita som är märkta FM1 är inte Rohypnol utan Flunitrazepam.

Dom vita fm1orna kallas roppar i folkmun ändå eftersom dom innehåller samma ämne som rohypnol, flunitrazepam. Vad jag vet så föredrar många fm1orna, trots att många här i tråden föredrar de gröna. Har svårt att tro att det är nån egentlig skillnad
Citera
2009-04-05, 11:55
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heathcliff.
Dom vita fm1orna kallas roppar i folkmun ändå eftersom dom innehåller samma ämne som rohypnol, flunitrazepam. Vad jag vet så föredrar många fm1orna, trots att många här i tråden föredrar de gröna. Har svårt att tro att det är nån egentlig skillnad

Det är ingen skillnad så länge man inte tycker att färgämnena är kul. 1mg flunitrazepam är alltid 1mg flunitrazepam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in