De som överdriver åker ibland dit, och att få de absolut sämsta tjänsterna är inget man vill...
Gör så bra du kan på alla tester, men säg att det nog blir svårt för dig att genomföra lumpen då du måste röka knark för att fungera normalt och att du vet att det är drogförbud i lumpen.
När jag mönstrade för längesen så var det en kille som la en kabel i muggen som var avsedd för urinprovet. Vet inte om det bara var därför han fick frisedel men det hjälpte nog till. Vidare kan jag säga att vi andra gubbar gick och smågarvade hela dagen !
Var en man och ställ upp för ditt land!
Du behöver ju nödvändigtvis inte springa om kring i skogen och panga som en annan utan du kan ju släcka bränder eller spana på kraftledningar vettja!
Svår astma e bra annars. Sen kan du göra som en polare gjorde.. Påväg in till psykologens rum, ska du kolla bakom dig hela tiden. Sen när du kommer in, så låtsas du lyfta upp dina tomtar på bordet så dom får träffa den elaka tanten. Det funkar...
Anars kan du göra så, att opm du ändå måste rycka in så kan du bara säga att varje gång duhåller ett vapen så känns det som om du ska skjuta nån. En på polarens kompani kom hem efter två dar. Effektivt.
det är bara att vägra det gjorde jag ! säg bara att du vill hem och knulla morsans gris det sa jag då fick jag åka hem... vägra allt hitta på massa skit så du inte kan göra någe som dom vill att du ska göra..