2002-09-02, 15:59
äldre konto (old)
Ej medlem
De som överdriver åker ibland dit, och att få de absolut sämsta tjänsterna är inget man vill...

Gör så bra du kan på alla tester, men säg att det nog blir svårt för dig att genomföra lumpen då du måste röka knark för att fungera normalt och att du vet att det är drogförbud i lumpen.
Citera
2002-09-11, 01:21
Medlem
Test

Gör inte testen alls.. så gjorde jag å jag slapp. Fyll heller inte i papprena.
Citera
2002-09-18, 02:42
äldre konto (old)
Ej medlem
När jag mönstrade för längesen så var det en kille som la en kabel i muggen som var avsedd för urinprovet. Vet inte om det bara var därför han fick frisedel men det hjälpte nog till. Vidare kan jag säga att vi andra gubbar gick och smågarvade hela dagen !

#LOUDmouth#
Citera
2002-09-18, 22:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Det är ju kul att göra lumpen :twisted: :twisted: :twisted:
Citera
2002-09-24, 17:24
Medlem
Raazs avatar
Flyttat från övrigt.
Citera
2002-09-26, 11:35
äldre konto (old)
Ej medlem
din jävla fitta klart du ska göra lumpen det är där du blir karl, men eru bög så fan kan du avstå, å flytta till norge eller nåt
Citera
2002-09-26, 14:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Var en man och ställ upp för ditt land!
Du behöver ju nödvändigtvis inte springa om kring i skogen och panga som en annan utan du kan ju släcka bränder eller spana på kraftledningar vettja!
Citera
2002-09-26, 14:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Var jävlig i allmänhet, det gillar de inte.
Citera
2002-09-26, 14:50
Bannlyst
Men snälla om du int evill göra lumpen gör inte det då sitt i fängelse i 14dagar istället om du så jävla nojjig
Citera
2002-09-27, 11:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Svår astma e bra annars. Sen kan du göra som en polare gjorde.. Påväg in till psykologens rum, ska du kolla bakom dig hela tiden. Sen när du kommer in, så låtsas du lyfta upp dina tomtar på bordet så dom får träffa den elaka tanten. Det funkar...

Anars kan du göra så, att opm du ändå måste rycka in så kan du bara säga att varje gång duhåller ett vapen så känns det som om du ska skjuta nån. En på polarens kompani kom hem efter två dar. Effektivt.
Citera
2002-09-27, 17:21
äldre konto (old)
Ej medlem
en polare lade sig ner på psykologens golv och rullade in sig i mattan och sjöng "jag är en koldolme!"....kommentar överflödig.
Citera
2002-09-27, 19:13
äldre konto (old)
Ej medlem
det är bara att vägra det gjorde jag ! säg bara att du vill hem och knulla morsans gris det sa jag då fick jag åka hem... vägra allt hitta på massa skit så du inte kan göra någe som dom vill att du ska göra..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in