Vad folk vill ha dumpen till skiter jag i. Själv har jag löst en massa lösenord redan bara genom att tänka vad deras lösen kan vara. Men det kräver ju att man har en hjärna, vissa har inte det
Jag rekommenderar skarpt 010 Editor om man vill grafiskt jobba med stora textfiler. Vim, Emacs, Nano, Pico, N++ och allt annat bara dör om man ska försöka ladda in så stora filer(>3Gb).
Jag rekommenderar skarpt 010 Editor om man vill grafiskt jobba med stora textfiler. Vim, Emacs, Nano, Pico, N++ och allt annat bara dör om man ska försöka ladda in så stora filer(>3Gb).
Någon som har dumpen från Last.fm? Har letar runt en massa men hittar inte. LastPass har ju en sida för att testa om ens lösen är med i dumpen, så den bör ju ha blivit släppt publikt.
@theyora: Om jag förstod det rätt så blev den aldrig dumpad. Eller i alla fall inte släppt publikt.
men den står ett bra tag på 0% innan den fortsätter, sakta till 3% där den vill börja om pga fel. Andra mega-länkar verkar dock fungera. Finns det på något annat ställe?