2011-06-10, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PostWhore
klartext?

Tack ändå

Har jag icke, men dra in den i pwp och kolla, eller så har någon annan det. De har legat uppe här på flashback sen ~2008(?).
Dock är dom ju jäkligt gamla så jag undrar vad ni ska med den skiten till?
Citera
2011-06-11, 15:56
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearius
Har jag icke, men dra in den i pwp och kolla, eller så har någon annan det. De har legat uppe här på flashback sen ~2008(?).
Dock är dom ju jäkligt gamla så jag undrar vad ni ska med den skiten till?

Går ju alltid att köra som wordlist/combolist mot t.ex en gaming-sida eller liknande.
Citera
2011-06-11, 18:00
Medlem
PostWhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted
Går ju alltid att köra som wordlist/combolist mot t.ex en gaming-sida eller liknande.

Exakt det jag tänkt göra, du har btw PM
Citera
2011-06-24, 01:05
Bannlyst
Någon som sitter på en dump av Spray från när dom blev hackade? Om någon har men inte vill dela med sig av hela skulle jag uppskatta om denna person kunde PM:a mig så jag kan få chansen att be denna kolla upp ett konto.
Citera
2011-06-24, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skicka-Ett-Fax
Någon som sitter på en dump av Spray från när dom blev hackade? Om någon har men inte vill dela med sig av hela skulle jag uppskatta om denna person kunde PM:a mig så jag kan få chansen att be denna kolla upp ett konto.

Nu kanske minnet sviker men jag tror inte det var en sql-injection, mer en bugg, så det är mindre chans att det finns en dump på den. Någon kanske pillade ihop en, men har ej sett någon.
Citera
2011-06-26, 00:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bearius
Nu kanske minnet sviker men jag tror inte det var en sql-injection, mer en bugg, så det är mindre chans att det finns en dump på den. Någon kanske pillade ihop en, men har ej sett någon.

VFH eller vilka det va gjorde något mot dem så besökare kom till en sida där man bara skrev in e-mailen och fick all data eller om det nu bara va lösenordet som hörde till denna. Minns inte exakt.

Så oddsen att någon har databasen är rätt höga.
Citera
2011-06-26, 01:44
Medlem
Citat:
VFH eller vilka det va gjorde något mot dem så besökare kom till en sida där man bara skrev in e-mailen och fick all data eller om det nu bara va lösenordet som hörde till denna. Minns inte exakt.

Precis, det gick till på något sådant sätt. Men hur ska man då få en dump av sidan? Om man inte har hemsidans användar-databas så blir det ju jävligt mycket krångligare att få ut någonting ur den, än när det gäller SQL-inj.
Så jag bedömer fortfarande att det inte är en sådan stor chans att någon har dump.
Citera
2011-06-26, 02:04
Medlem
ant's avatar
Citat:

En dump från Spray.se har efterfrågats minst 100 gånger här på Flashback och jag har ännu inte sett någon länk till någon sådan.
Citera
2011-07-02, 13:54
Medlem
Jag efterlyser databasen ifrån knullkontakt, som blev hackad för ett tag sedan. Med tanke på Littorins inblandning skulle det vara mer än intressant att gå igenom den.
Citera
2011-07-05, 07:40
Medlem
fooztrs avatar
soc.lu.se är ute på vift nu.

Jag efterlyser den, på grund av att inte bryta mot trådens regler.

Här finns den att hämta:
Kod:
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e12a37d541af_soc.lu.se.mails.html

Email samt lösenord till flertal mail-adresser.
Citera
2011-07-25, 13:57
Medlem
Vad hände med Emmabodas databas som var på vift ett tag? Någon som har en länk?
Citera
2011-08-19, 01:09
Medlem
Nikkicox<3s avatar
Letar efter Mibbits databas och allt som följde med när dom vart hackade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in