Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-08-15, 19:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Stänga av "titlar"????

Nae... tycker det är gott så som det är...
Citera
2003-08-15, 19:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Om man nu retar sig på att nån skriver massa nonsens inlägg så är det väl bara starta en tråd här så får man väl se vad det blir. Jag fick en alldeles egen sån "Finkel är en idiot" Den var jättekul Moddar kan väl isf gå in o ta bort inlägg eller så får väl admin banna. Har själv inte lagt märke till nån som bara spammar runt men dom som hittar nån o retar sig på det får väl anmäla det till nån modd då. Tycker knappast det är nåt större problem i dag iaf. mvh finkel PS Tycker iofs att om man startar en tråd o säger att många spammar o man har problem med det, så kan man tala om o ge ex på vilka man menar. Sitta o generalisera utan bevis tycker jag inte är konstruktiv kritik utan bara gnäll.
Citera
2003-08-15, 19:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Stänga av "titlar"????

Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Citat:
Ursprungligen postat av Kyle_Troy
Citat:
Ursprungligen postat av rancor
Kan inte Admin stänga ner "titlar", alltså som jag är "Guru". Det är för många som spammar med korta innehållslösa inlägg för att bara öka sina stats känns det som.

Jag tror att forumet hade blivit bättre om det inte fanns olika titlar faktiskt... vet att andra stora forum stängt av det och resultatet har blivit bättre. Ett exempel är phpBB själva

Det kan vara en bra idé , men för egen del tycker jag i så fall att man kan ta bort "antal inlägg" också !
Först då tror jag man slipper spam från alla "inläggskåta" personer !

//Kyle_Troy
Jag tycker vi löper linan ut och tar bort alla användare, det är det enda som hjälper.

Den som har mest inlägg när vi dör, vinner!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in