2024-11-25, 18:42
Medlem
Solstol28s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaliksom
Nyfiken på att veta vilka dessa män är?

https://www.norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/skrackdygn-for-flera-skelleftekvinnor-valdtakter-och-grovt-vald/r4zxgz5l

Från "icke skidåkande nation" är väl inte någon högoddsare
Citera
2024-11-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solstol28
Från "icke skidåkande nation" är väl inte någon högoddsare

Så är det väl, men jag vill ändå vara nyfiken på namnen.
Citera
2024-11-27, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
En annan fastighet som onekligen sticker ut är den på Myrängsvägen. Har sett bilar parkerade inne på gården. Gården är dessutom upplogad vintertid så någon torde bo där. Husen ser nu mera värre ut än detta från Google Maps. Om den är misstänkt vet jag inte.

https://www.google.se/maps/@64.6904706,21.2284608,3a,75y,329.98h,93.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVJk9oVgv_gTCGkEfKknYvQ!2e0!7i1 6384!8i8192

Oj var inte beredd på att se mina bröders hus när jag klicka upp den bilden xD
Nej verkligen inget kriminellt hos dom, de köpte ett förfallet hus billigt i samband med att en av de som hade ägt det innan gick bort och då hade det stått orört i massor med år innan då tidigare ägarna ej hade kunnat komma överens gällande huset efter separation.
Mina bröder jobbar och annars och den resterande tid spenderar de oftast framför datorn, och min far som även han är inneboende där och är pensionär är för ofärdig för att klara av speciellt mycket.

Sen hör det huset till hyttgatan, kanske därför jag inte var riktigt beredd på att det kunde vara deras hus.
Senast redigerad av Hovskagg 2024-11-27 kl. 16:38.
Citera
2024-11-28, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaliksom
Nyfiken på att veta vilka dessa män är?

https://www.norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/skrackdygn-for-flera-skelleftekvinnor-valdtakter-och-grovt-vald/r4zxgz5l

Mannen som är misstänkt för grov misshandel och våldtäkt är den så kallade ’yxmannen’ från dramat i augusti.
Citera
2024-11-28, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOnePeter
Mannen som är misstänkt för grov misshandel och våldtäkt är den så kallade ’yxmannen’ från dramat i augusti.

Bonden?

Sen så undrar jag om någon har bevis på att E*in Jo*ansson sparkat av armen på en 12-åring? I så fall så hoppas jag att det blir en rättsprocess av det. Samma sak gäller ju den kvinnliga polisen som slog av armen på en intagen i arresten, för att hon blev kallad hora. Det ska ju också utredas, ifall det stämmer.
Senast redigerad av Skellmupp 2024-11-28 kl. 11:32.
Citera
2024-11-28, 13:05
Medlem
”HÄR BOR EN PEDOFIL FRÅN POLEN” står klottrat med stora röda bokstäver på en dörr på Norrböle, Hägglundsgatan 8c. Precis bredvid en stor grundskola.

Vaktmästare hade tejpat wellpapp över det för någon dag sedan som någon plockat bort.

”Bus” eller sitter någon på information om detta?
Citera
2024-11-28, 13:29
Medlem
[quote=Skellmupp|90234313]Bonden?

Ja precis, han. Offret är samma brud som han hängde med vid yxdramat.
Citera
2024-11-28, 16:21
Medlem
[quote=TheOnePeter|90235392]
Citat:
Ursprungligen postat av Skellmupp
Bonden?

Ja precis, han. Offret är samma brud som han hängde med vid yxdramat.

Tack för snabbt svar.

Någon Skellefteåbo måste ju ha namnet på poliskvinnan? Om inte annat någon kollega som är här inne och läser 😂, eller norrans journalister som gillar smaskiga nyheter.
Citera
2024-12-02, 21:39
Medlem
https://www.norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/efter-helgens-tumult-polisen-soker-tips-nagon-kan-ha-filmat/l6go4vej

Konstigt vad det är tyst här på FB om aktuella händelser, istället diskuteras gamla kriminella och forntida saker.. Varför lyfts inget aktuellt upp?

Vem är dessa 3 vakter? Dom borde kanske diskuteras och hängas ut.
Citera
2024-12-02, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obama77
https://www.norran.se/nyheter/skelleftea/artikel/efter-helgens-tumult-polisen-soker-tips-nagon-kan-ha-filmat/l6go4vej

Konstigt vad det är tyst här på FB om aktuella händelser, istället diskuteras gamla kriminella och forntida saker.. Varför lyfts inget aktuellt upp?

Vem är dessa 3 vakter? Dom borde kanske diskuteras och hängas ut.

En av vakterna är den inavlade dvärgen Jo*kim Hans*n. Hur fan han lyckats med en grov misshandel kan man ju undra, men förmodligen har han väl vevat med batongen.

De övriga vet jag ännu inte vilka de är, men man har ju sina aningar.

Det var på Cinco som misshandeln ägde rum.
Senast redigerad av Skellmupp 2024-12-02 kl. 22:36.
Citera
2024-12-02, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skellmupp
En av vakterna är den inavlade dvärgen Jo*kim Hans*n. Hur fan han lyckats med en grov misshandel kan man ju undra, men förmodligen har han väl vevat med batongen.

De övriga vet jag ännu inte vilka de är, men man har ju sina aningar.

Det var på Cinco som misshandeln ägde rum.

Hörde av en på plats att de gick rätt hårt åt killarna och att de som blev misshandlade tydligen var helt oskyldiga och inte gjort något fel.
Det där kommer vakterna åka på!
Citera
2024-12-02, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skellhellwell
Hörde av en på plats att de gick rätt hårt åt killarna och att de som blev misshandlade tydligen var helt oskyldiga och inte gjort något fel.
Det där kommer vakterna åka på!

Har hört samma sak. Kan tycka att det är konstigt att de inte blev frihetsberövade. Nu kan de snacka ihop sig. Men det är tyvärr så det fungerar när det gäller ordningsvakter och poliser, de åker väldigt sällan dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in