2024-02-02, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gr8an
Han som spöade på frugan framför barnen är; Djordje Dahnelius.
Körde Taxi men blev avstängd för att han hotat barn när han kört skolskjuts. Verkar vara en trevlig prick.

Så kvinnan är N*na? Kjells dotter? Kjell som i Kjell & Company?
Citera
2024-02-02, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Fyra män anhållna för misshandel mot kvinnor. Alla fyra är separata händelser. Nån som vet vilka de där? Har hört att ett fall hänt i Ursviken av ett nyinflyttat par. Vet inte om de stämmer

Stämmer bra. Flyttade in under detta år. JJ
Citera
2024-02-08, 11:03
Medlem
Vet att det stod i Norran om en kvinno boxare i går kl va 22.00 . Där det skulle ha inträffat våld i nära relation. Nu var det en polis bil utanför en adress i Skelleftehamn. Och tro även att dom tid med sig en person från stället. Är jag inte ute och cyklar så är det inte mindre en Seb×××an Mat×××××ikko som nu boxat på sin flickvän . Är inte första gången han gjort så mot tjejer . Och lär inte vara den sista gången heller.
Sen har han verkligen sjunkit ner i nivå . För nått år sedan var han och sin dåvarande tjej misstänkta för vållande till annanss död. Och nu detta. Bara hoppas han blir stoppad innan han tar livet av någon tjej.
Citera
2024-02-09, 20:28
Medlem
flippwrs avatar
Är det någon som har domen mot Kristoffer Claesson? Dömd för något år sen för våldtäkt i Skellefteå! Kan ni tänka er att lägga upp den? Tack på förhand!
Citera
2024-02-09, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skehamn208
Vet att det stod i Norran om en kvinno boxare i går kl va 22.00 . Där det skulle ha inträffat våld i nära relation. Nu var det en polis bil utanför en adress i Skelleftehamn. Och tro även att dom tid med sig en person från stället. Är jag inte ute och cyklar så är det inte mindre en Seb×××an Mat×××××ikko som nu boxat på sin flickvän . Är inte första gången han gjort så mot tjejer . Och lär inte vara den sista gången heller.
Sen har han verkligen sjunkit ner i nivå . För nått år sedan var han och sin dåvarande tjej misstänkta för vållande till annanss död. Och nu detta. Bara hoppas han blir stoppad innan han tar livet av någon tjej.

Jo han är sjuk i huvudet. Synd han inte dog då valid slog han med yxan. Han är hjärtlös, även då hans vän john dog så var han å tömde på värdesaker innan dom ringde polisen. Han är sjuk. Riktigt sjuk.hoppas han dör ingen skulle sakna han. Hade jag bott i stan hade jag gärna satt en kniv i hans strupe
Senast redigerad av Artemia 2024-02-09 kl. 22:46. Anledning: Ok
Citera
2024-02-10, 07:13
Medlem
Nån som vet vem detta är?

Från norran :

"Den 50-årige mannen kom till kvinnans arbetsplats i Skellefteå och ofredade henne sexuellt – tre gånger på samma vecka. ”Jag fick panik och inte visste vart jag skulle ta vägen"” säger kvinnan i förhör."
Citera
2024-02-10, 15:28
Medlem
Fjodor26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artemia
Nån som vet vem detta är?

Från norran :

"Den 50-årige mannen kom till kvinnans arbetsplats i Skellefteå och ofredade henne sexuellt – tre gånger på samma vecka. ”Jag fick panik och inte visste vart jag skulle ta vägen"” säger kvinnan i förhör."

Att det är en nyanländ är ju 99,99 % säkert.
Exakt deras typ av beteende.
Citera
2024-02-10, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor26
Att det är en nyanländ är ju 99,99 % säkert.
Exakt deras typ av beteende.

Det känns ju faktiskt så . Skulle bli förvånad annars.
Citera
2024-02-11, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Fyra män anhållna för misshandel mot kvinnor. Alla fyra är separata händelser. Nån som vet vilka de där? Har hört att ett fall hänt i Ursviken av ett nyinflyttat par. Vet inte om de stämmer

Andr*as Ågr*n blev nyss dömd för flera fall av misshandel mot samma kvinna men om det är det du syftar på vet jag ikke
Citera
2024-02-11, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
I dessa trakter?

https://www.google.com/maps/@64.7627157,20.9530606,3a,28.3y,318.04h,84.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1s9lNN6WPm_wYHMOjFEb2Gfg!2e0!7i1 6384!8i8192?entry=ttu
Japp, inhe han på bilden, men det är huset med den röda dörren man ser.
Citera
2024-02-11, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LagunitasMaximus
Så kvinnan är N*na? Kjells dotter? Kjell som i Kjell & Company?
Japp, stämmer bra.
Citera
2024-02-11, 21:07
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artemia
Jo han är sjuk i huvudet. Synd han inte dog då valid slog han med yxan. Han är hjärtlös, även då hans vän john dog så var han å tömde på värdesaker innan dom ringde polisen. Han är sjuk. Riktigt sjuk.hoppas han dör ingen skulle sakna han. Hade jag bott i stan hade jag gärna satt en kniv i hans strupe

Finns många av den valören kvar här tyvärr, Jimmi, Da*id He*ström, Va*id också fast han kan ha ordnat upp sig lite. *79rna och 80rna lyckades verkligen klämma fram ordentlige raketforskare :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in