2008-12-13, 21:17
Medlem
sparvens avatar
Hur prestigefylld är egentligen den här turneringen? Tycker det känns bakvänt att United ska hålla på och spela den här turneringen mitt under säsongen. Sen spelar de bara två matcher. Lite supercupen-anda tycker jag, inget man direkt bryr sig om. Är väl kul att vinna men inget man gråter över att förlora. Flytta skiten till försäsongen eller nåt.
Citera
2008-12-13, 23:02
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparven
Hur prestigefylld är egentligen den här turneringen? Tycker det känns bakvänt att United ska hålla på och spela den här turneringen mitt under säsongen. Sen spelar de bara två matcher. Lite supercupen-anda tycker jag, inget man direkt bryr sig om. Är väl kul att vinna men inget man gråter över att förlora. Flytta skiten till försäsongen eller nåt.

Det var väl denna som de va me i för några år sen också? Och det var en hel del hola balo att de skulle de, minns inte exakt storyn, men har för mig att det inte var speciellt uppskattat att turneringen kom mitt i säsongen som den gör..
Citera
2008-12-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Det var väl denna som de va me i för några år sen också? Och det var en hel del hola balo att de skulle de, minns inte exakt storyn, men har för mig att det inte var speciellt uppskattat att turneringen kom mitt i säsongen som den gör..

Ja, det var 2000 och de tvingades lämna återbud till FA-cupen det året för att åka till Brasilien. Samtidigt lyckades inte lagen hemma dra nytta av Uniteds solsemester så ner de kom hem vann de ligan.
Citera
2008-12-14, 02:39
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solskjaer20
Är det någon som hittar/hittat något om sändningar i tv eller får man nöja sig med streams?

tvmatchen.se har inget - än iaf.

Förra året visade Viasat och jag tror de gör det iår med.
Citera
2008-12-21, 11:20
Medlem
Hej och hå, 10 minuter till finalen drar igång, spänningen är olidlig.
Citera
2008-12-21, 12:27
Medlem
Pepsi_maxs avatar
0-0 i paus, borde varit minst 2-0 till United. Målen kommer nog i andra.
Citera
2008-12-21, 12:39
Medlem
Pepsi_maxs avatar
Och där fick Vidic rött kort direkt i början på andra halvlek.
Citera
2008-12-21, 12:40
Medlem
Vilken nödvändig utvisning också, men men...
Edit: så nödvändiga kort som kommer nu. Först Vidics röda för armbågen, sen nu Andersons gula för att han kastar bollen i marken.
Senast redigerad av Deak 2008-12-21 kl. 13:00.
Citera
2008-12-21, 13:00
Medlem
olskis avatar
Tittar på en dålig stream så den hackade en massa när utvisningen kom. Vad skedde egentligen? Var det solklart?
Citera
2008-12-21, 13:03
Medlem
Pepsi_maxs avatar
1-0 Rooney
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olski
Tittar på en dålig stream så den hackade en massa när utvisningen kom. Vad skedde egentligen? Var det solklart?
Som jag tidigare skrev så armbågade han en spelare efter en situation. När han ska resa sig upp så hålls han tillbaka, vad jag såg, och då delar han ut en armbåge. Så jävla onödigt så jag säger väl att det var rött kort.

Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi_max
1-0 Rooney
kul att jag ser ditt inlägg innan jag ser målet på streamen.
Citera
Medlem
Apricots avatar
Rooney
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in