2003-08-13, 06:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag tänkte på en sak!

Om vi slår i hop ett gäng som älskar att bygga datorer.
Vi kunde starta nått tillsamans och köpa in partier av dator delar och sälja till dem andra. Mén det ska inte vara att få en vinnst. Det skall gå runt, så vi som är intreserade kan bygga d vi vill i lägre priser.

Jag menar de här på alvar, ingen ploj skit!

Vad säger ni datorälskare?

MVH/C
Citera
2003-08-13, 08:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Varför spilla tid på något man inte får något i förtjänst av.
Nja, tror inte det är så många mer än jag som kommer att svara på denna post. :roll:
Citera
2003-08-13, 19:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Du går allltid få in pengar på nåt set. Om det är tillräkligt många so är intresserad så går det tex sälja annonsplats
Citera
2003-08-14, 11:33
äldre konto (old)
Ej medlem
hmm... det skulle iofs vara rätt roligt...
Citera
2003-09-11, 19:13
Medlem
VatoLoco2121s avatar
Svejs

Ni som är intresserad av mitt förslag kan väll PM mig och se hur man kan gräva vidare. Själv har jag stort intressen att bygga och eknomiska kunskaper.

Ta de lungt d e lätt att vara affärsman!

V
Citera
2003-09-11, 20:26
Medlem
safts avatar
Det skulle aldrig funka.

Skulle fan inte lita på dig!! eller nån annan...med mina saker.
Citera
2003-09-11, 20:40
Medlem
VatoLoco2121s avatar
Tro vad du vill!

Jag säger inte att jag ska göra allt och håller på att lura er eller vem du nu e!
Mitt intressen är att bygga och aktie spec. Och visst om jag skulle lura er så hadde jag gjort för länge sedean. Sluta vara så kritisk. Och varför skulle det inte gå. Har prata med några företag och dem varakr intresserade. Men skulle behöva en bra skrivare och en bra övertalare. Jag håller inte på med dom sakerna. Som sagt jag sysslar med byggen och aktie+ håller på att studera till civilekonom. Du för tro vad du vill men jag tog upp det här som ett tips och märkt att intressen finns.
Citera
2003-09-11, 21:46
Medlem
safts avatar
lol men men who know you might pull it thru...
Citera
2003-09-11, 22:38
Medlem
VatoLoco2121s avatar
Alvarligt!

Ärligt tala så är jag inte alls intresserad av att fake. Är en seriös när det gäller d här, skulle vilja bygga och ta hand om ett företag tills den kan gå på egna ben. Vet inte hur gammla ni är. Själv är jag 23 år och e lite trött på alla som vill luras.

Det borde finnas några som är seriösa. Och vill syssla med det dem tycker är roligt. Jag vet att jag inte kan göra allt det är därför jag ställer detta förslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in