2008-12-11, 19:17
Medlem
loafmasters avatar
Ni som följer matcherna via Hockeyligans livetjänst, vad anser ni om den nya designen och rapporteringen?
2008-12-11, 19:18
Medlem
Djurgården - Luleå 0-1
2008-12-11, 19:20
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Djurgården - Luleå 0-1
Såg att det stod 9-0 till Djurgården i skott innan Luleå gjorde mål.
2008-12-11, 19:21
Medlem
Corrans avatar
Timrå - Frölunda 1-0

Puckjävlen glider precis in i mål...bhaaaa

Vem e orsak till målet? Sundin såklart..suck
2008-12-11, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Såg att det stod 9-0 till Djurgården i skott innan Luleå gjorde mål.

haha, lite småjobbigt för DEEEF då
2008-12-11, 19:24
Medlem
Hyffsat träliga kommentatorer i Karlstad.....måste väl finnas bättre folk därute i Sverige som kan ta över..
2008-12-11, 19:26
Medlem
loafmasters avatar
Dackell gör 1-0 för Brynäs assisterad av Ove Molin. Snacka om två gubbar som ryckt upp sig. Ove har nu gjort lika många poäng som han gjorde under hela fjolårssäsongen, och Dackell är inte många poäng ifrån att nå samma personliga gräns. Att båda två dessutom spelat riktigt bra i år (framförallt kapten Dackell) gör nästan att bådas kontrakt borde förlängas efter säsongen. Dackells känns iallafall givet.
2008-12-11, 19:28
Medlem
CumBodjas avatar
Lergökarna måste vara oerhört glada över att ha förlängt med Penker...
2008-12-11, 19:29
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Dackell gör 1-0 för Brynäs assisterad av Ove Molin. Snacka om två gubbar som ryckt upp sig. Ove har nu gjort lika många poäng som han gjorde under hela fjolårssäsongen, och Dackell är inte många poäng ifrån att nå samma personliga gräns. Att båda två dessutom spelat riktigt bra i år (framförallt kapten Dackell) gör nästan att bådas kontrakt borde förlängas efter säsongen. Dackells känns iallafall givet.

Jag tycker personligen att det är jäkligt imponerande av dessa gubbar att hålla så pass hög standard år efter år.
2008-12-11, 19:33
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Jag tycker personligen att det är jäkligt imponerande av dessa gubbar att hålla så pass hög standard år efter år.

Jag håller med dig. Men Ove Molin var riktigt bedrövlig förra året sett till hela säsongen och fungerade endast som en viktig kugge när det vankades boxplay. Men han har verkligen visat att han förtjänade en förlängning av kontraktet och som det ser ut i dagsläget har jag gärna kvar honom över nästa säsong också.

Men det finns många fler i Elitserien som bevisar att det inte är någon nackdel att vara lite äldre när man spelar hockey. Titta på exempelvis Niklas Andersson som år efter år toppar poängligor.
2008-12-11, 19:33
Medlem
Zookys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Ni som följer matcherna via Hockeyligans livetjänst, vad anser ni om den nya designen och rapporteringen?

jadu den fungerar inte för mig :S
jag för upp rutan med kedjorna. men ser inte skotten, målen, utv osv :S
2008-12-11, 19:36
Medlem
Dr.Sativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zooky
jadu den fungerar inte för mig :S
jag för upp rutan med kedjorna. men ser inte skotten, målen, utv osv :S

Du har la inte uppdaterat flash osv. Jag tycker den är riktigt fin faktiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in