Han är väg ut och skall ha permission varannan helg enligt uppgifter på internet sök på Jim Borrong så kommer det fram en sida via netlog där det står att han kommer ha permission varannan helg vet ej om det är sant annars är det för jävligt på ren svenska eller hur.
Domen verkar vara borta från politiskt inkorrekt då de har bytt adress. Vet du var man kan få tag på den?
Nää, kastrering med slö skridsko borde snarast införas på straffskalan.
Fan! Blodet kokar i ådrorna just nu.
Vafan skulle jag läsa den här j-a tråden för, blir ju bara skogstokig.
Är det någon som vet om de har släppt någon av dem??? Min dotter är vän med en av tjejerna som råkade illa ut och min dotter är helt säker på att hon har sett ena brorsan här i området i dagarna, kan det verkligen vara sant
En person som använder alias:et kryckan kommenterar på lt.se, underligt nog så var det en av brödernas alias på någon community. Personen anger att han sitter inne och skälet verkar vara av nåt sexbrott.
Hört att dessa 2 bröder är dömda för pedofili i mycket tidig ålder iallafall den yngre av dom. Ska ha bott ute i söderort i början av 80-talet och framåt. Gillade att sitta med småflickor och borsta håret på dom så deras mammor och pappor fick lova att mer eller mindre hota dom för att dom skulle sluta upp med det dom höll på med. Alltså sjukligt redan då och då tycker jag det låter konstigt att dom inte innan åkt dit men det kanske dom gjort fast inte i lika omfattande skala. Man får hålla koll på sexbrott.com för där kommer det med all säkerhet att stå vilka dessa två as från helvetet är. Döda svinen rakt av är det enda raka för dom är obotliga och har redan ställt till sån skada att dom lever på lånad tid sen mycket länge.
Kan säga att han va oskyldig,efter att ha suttit på Bärby i några månader...
Han va även ung då 15 år nyss fyllda...
Så detta har ingen som hällst koppling till handling som finns nu!
MVH HANS BROR JIM
[quote=Bizzare770]Kan säga att han va oskyldig,efter att ha suttit på Bärby i några månader...
Han va även ung då 15 år nyss fyllda...
Så detta har ingen som hällst koppling till handling som finns nu!
MVH HANS BROR JIM[/QUOTE
Gillade att sitta med småflickor och borsta håret på dom så deras mammor och pappor fick lova att mer eller mindre hota dom för att dom skulle sluta upp med det dom höll på med.
Känns lite konstigt att man skulle bli hotad för att man borstar håret på nån...