2003-08-15, 09:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alleman
Ang polisen?.. vad är problemet? .. ok, nu bor jag på landet, men ändå.. in på ngn cykelväg eller liknande så är problemet löst.

AAAaaaaaa! Fan vad smart! Varför tänkte jag aldrig på det när man fick snuthäng på moppen!
Polisen kör ju bil och FÅR JU INTE KÖRA PÅ CYKELBANOR! Där får man ju bara cykla! Å då kan de ju inte följa efter...

Du är ett geni! Tack för tipset!
Citera
2003-08-15, 09:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Körde bara trimmat hemma på landet -nix snutar. Bytte cylinder om jag skulle till stan. :roll:
Citera
2003-08-15, 14:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Polisen kör ju bil och FÅR JU INTE KÖRA PÅ CYKELBANOR! Där får man ju bara cykla! Å då kan de ju inte följa efter...

Du är ett geni! Tack för tipset!

jizzez.. .. klart de kör efter om de kan! Det är ju deras jobb.. Det kan väll vem som helst ngn hjärnverksamhet räkna ut. .. Har du dock noterat de stora betongklumparna som brukar blockera cykelvägarna från elaka bilister eller annat patrask?
Citera
2003-08-15, 18:47
Medlem
%s avatar
Jag hade en röd puch dakota som gick som fan. Snutarna brydde sig aldrig särskilt mycket om det. Dom sa bara: Åk hem ta av trimmet sluta skjutsa och sätt på dig en hjälm.
Citera
2003-08-15, 19:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av %
Jag hade en röd puch dakota som gick som fan. Snutarna brydde sig aldrig särskilt mycket om det. Dom sa bara: Åk hem ta av trimmet sluta skjutsa och sätt på dig en hjälm.
Å vart bor du?? Bortre trögträsk??
Citera
2003-08-15, 21:56
Medlem
%s avatar
Sollentuna. En kompis bodde granne med snuten som brukade vara efter oss.
Citera
2003-08-16, 14:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Rieju Drac är den bästa halvcrossen och Malaguti F12 vätskekyld är den bästa scootern men även gilera runner är mycket bra dock är den lite för stor! min polare hade en Drac RR som gick i 120km/h Orginal och accelererade mycket bra! Själv har jag haft många Malaguti F12 det bästa med Malaguti F12 är kontrollen man har i mopeden... den är väldigt skön att ligga ner med i svängarna! så om du vill ha en bra moped så köp nån av dom 2 mopederna
Citera
2003-08-16, 17:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Våga vara udda. Kör en knallert!
Har en svart Solex 3800 -64

Men akta dig för gupp och uppförsbackar....
Citera
2003-08-21, 15:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Ciao härskar.. billig, prisvärd, lättmeckad, lätt trimmad och finns hur mycket billiga delar som helst.
Citera
2003-08-25, 11:19
Medlem
molemans avatar
Scotrar är för bögar och handikappade!Dagens moppar har en hållbarhet på några månader.Satsa på en kvalitetsmoped som Zündapp.Den motorn är praktiskt taget outslitlig.
Citera
2003-08-25, 14:05
Medlem
Franss avatar
dakotan är riktigt bra. har själv en som jag misshandlat i många år men den går fortfarande som ett skott. Kanonmotor!
Citera
2003-08-26, 10:04
Medlem
Har en Puch Alabama. Jackad kolv och borrad i förgasaren... Har den att fylleköra med på Landet. Skickar med en bild på skönheten....

Sitt inte och småruska till de kvinliga formerna nu bara.....

[IMG]http://www.vingaker.com/puch/ralabama.jpg[/IMG]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in