Citat:
Ursprungligen postat av toten
Edge handlar endast om korta affärer, men är helt klart värt pengarna.
Är du inte medlem i aktiespararna? Fin fina erbjudanden som ungaktiesparare och tidningen som de släpper 10 ggr / år är helt klart den bästa jag har läst.
Ajdå, då kanske jag skulle ha varit medlem trots allt =P
Trendsgrejen kan ju vara värd, och aktieinvest med, jag är inte insatt i vad priserna blir, är ju inte världens enklaste prislista och medlemskap de har ..

Speciellt inte om man skall gissa vad rabatterna ligger på.
Hade ju velat ha något TA-/grafprogram men jag har ju inte använt min riktiga mac på 1.5 år eftersom jag inte orkade hetsa Apple (fanns ju till att börja med ingen butik att hetsa eftersom det är just Apple ..) så sitter med ett hack med asgammalt OS X och det är ju inte opti för programvaruutbud. Hade behövt fixat någon Fönsterdatamat för det där tror jag. Med fungerande sleep hade den ju inte dragit så mycket el heller.
Hitta kursvinnare känns ju så billigt att man kanske borde köpa det. Men jag vet inte, jag har ju inte provat det. Men det är ju något man kan börja med, testa gratisapplikationerna/demotiderna först. Testar man några olika så får man ju säkert något halvår totalt gratis
Åsikter om andra böcker då? =p, speciellt för noobs
Men jag har ju Tradingguiden lånad och Investera som mästarna beställd.