2008-12-06, 19:17
Medlem
Trillskes avatar
lol@marström. En HV-spelare fäller honom samtidigt som en back skjuter högt, men han plockar den i fallet. Ser ut som han bara stirrar upp i taket och lägger upp hansken på måfå.

Citat:
Jag tror Rögle kommer falla som en sten de kommande 15 omgångarna. Såg riktigt risigt från RBKs sida idag.
Ptjah, dom kan inte falla så himla mycket längre ner.
Jag tror dom klarar sig från kval. Bara krislag brukar hamna där trotts bra med poäng inledningsvis, och RBK är inget krislag.
2008-12-06, 19:20
Medlem
Trillskes avatar
Jajamen. Vi tar poäng. Otrolig insatts idag.

Vore ju iof ännu häftigare om vi satte något av jättelägena i tredje, men den här poängen är ändå bonus. Regerande mästarna visade vad dom kan, och brynäs är dåliga borta. M.a.o. rätt sjuk poäng.

EDIT: ovechkin-light är så jävla skön!
Satan vad stabil människan är. Han har pucken bakom förlängda, tränger in framför mål, trasslar tillbaka pucken, återigen bakom förlängda, tränger sig in igen.
Senast redigerad av Trillske 2008-12-06 kl. 19:26.
2008-12-06, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Ptjah, dom kan inte falla så himla mycket längre ner.
Jag tror dom klarar sig från kval. Bara krislag brukar hamna där trotts bra med poäng inledningsvis, och RBK är inget krislag.

Spelmässig kollaps då. Tabelläget kan ju faktiskt inte bli mycket sämre. SSK räknar jag med att se i kvalserien, men dock tror jag DIF kan pallra sig över strecket. Vilka gör dom då sällskap? RBK tror jag faktiskt.
2008-12-06, 19:31
Medlem
Trillskes avatar
OT slutar 2-2.

Brynäs PP var under all kritik idag. I övrigt fantastisk insatts, där man lyckas mota HV´s formstarka hockey och stundtals bländande spel utan att ta hjälp av målramar.

HV´s PP var däremot riktigt bra. Förövrigt kom båda målen därifrån.

Citat:
Spelmässig kollaps då. Tabelläget kan ju faktiskt inte bli mycket sämre. SSK räknar jag med att se i kvalserien, men dock tror jag DIF kan pallra sig över strecket. Vilka gör dom då sällskap? RBK tror jag faktiskt.
Jag tror att dom klarar sig tack vare att dom inte måste klara sig. Dom har många poäng till godo än så länge, så om inte annat bör slutfighten kring strecket bli otroligt tight, där alla lag utom RBK har allt att förlora.
Senast redigerad av Trillske 2008-12-06 kl. 19:34.
2008-12-06, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
HV´s PP var däremot riktigt bra. Förövrigt kom båda målen därifrån.

Finns fan inget värre än att vara supporter till motståndarlaget när HV har PP.
2008-12-06, 19:35
Medlem
mazzys avatar
Åh vad less jag är på Lahti. Jag tycker han dömer helt okej i första och andra, men sedan var han inge bra längre.

Men Brynäs gör en helt okej bortamatch och Markström är riktigt bra som vanligt.
2008-12-06, 19:39
Medlem
mazzys avatar
Särkijärvi blir skogstokig när SAIK får utvisning för 6 man på plan. Med all rätt ska dock påpekas.
2008-12-06, 19:47
Medlem
Trillskes avatar
Starkt modo.
2008-12-06, 19:47
Medlem
mmas avatar
oh härligt att nyförvärvet Jeff fått nätat =)
2008-12-06, 19:48
Moderator
Gromguttens avatar
Det här tipset går åt helvete.

Jaja. Ny runda på måndag.
2008-12-06, 20:47
Medlem
mmas avatar
Ulmer!!!
2008-12-06, 20:51
Bannlyst
Kimmo!!!