Flashback bygger pepparkakshus!
2008-12-04, 20:00
Medlem
Hej,

Är det nån som vet vart man kan hitta SP3 till Windows XP Professional? Jag har försökt på microsofts hemsida men den vill sig inte, säger att det fattas nått osv. Har för mig att det finns nån sida som har uppdateringar från windows som inte behöver en verifiering, nån som vet? Eller nån som vet vart man annars kan få tag i det? Kan jag ladda hema Microsoft.Windows.XP.With.SP3 och sen bara installera SP3?

Vågar inte heller köra windows update ifall hela skiten skulle låsa sig för man kör pirat

Tack på förhand.
Citera
2008-12-04, 20:09
Medlem
sommarlovs avatar
Om du har automatiska uppdateringar påslaget blir du påmind ibland om uppdateringar, kör dem, men när Windows Geuine Advantage kommer, installera inte den, det är faktiskt frivilligt!

Så småningom har du SP3.
Citera
2008-12-04, 20:16
Medlem
antonstds avatar
Kolla vad som händer om man googlar windows xp sp3
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=68C48DAD-BC34-40BE-8D85-6BB4F56F5110&displaylang=en
ladda ner där och installera så borde de lösa sig.
Citera
2008-12-04, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonstd
Kolla vad som händer om man googlar windows xp sp3
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=68C48DAD-BC34-40BE-8D85-6BB4F56F5110&displaylang=en
ladda ner där och installera så borde de lösa sig.

"Jag har försökt på microsofts hemsida men den vill sig inte"

.......
Citera
2008-12-04, 20:19
Medlem
Ops, dubbel
Citera
2008-12-04, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Om du har automatiska uppdateringar påslaget blir du påmind ibland om uppdateringar, kör dem, men när Windows Geuine Advantage kommer, installera inte den, det är faktiskt frivilligt!

Så småningom har du SP3.

Kan man på nått sätt "tvinga" windows update att starta uppdateringen? Ser inte nånstans man kan göra det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in