Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2003-08-09, 14:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Aron, vem gynnas av kommenterar om ugnar?
Citera
2003-08-09, 14:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Aron, vem gynnas av kommenterar om ugnar?

Men det är moderatorn tim hedlund som drar slutsatsen att personen som skrev det jag länkade till att han syftade att problemet vore ur världen ifall man stopade in alla ziggisar i en ugn.
Tim har ingen aningom vad han syftade på.
Precis som mika (m.a.r) skrev ett par inlägg ner så kan han ha menat att han ville att ziggisarna skulle ta en kvällskurs i hur man bakar goda pizzor i en ugn och försörja sig på det visset istället.
Citera
2003-08-09, 14:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
således är det inte så lämpligt att skriva inlägg om att den bästa lösningen på "zigenarproblemet" är "Ugnen" (självklar referens: likugnarna i naisternas koncentrationsläger)

Citat:
Ursprungligen postat av Aron
Men det är moderatorn tim hedlund som drar slutsatsen att personen som skrev det jag länkade till att han syftade att problemet vore ur världen ifall man stopade in alla ziggisar i en ugn.
Tim har ingen aningom vad han syftade på.
Precis som mika (m.a.r) skrev ett par inlägg ner så kan han ha menat att han ville att ziggisarna skulle ta en kvällskurs i hur man bakar goda pizzor i en ugn och försörja sig på det visset istället.

Aron, att du ens orkar, men jag antar väl att "försöka duger".

Ditt inlägg i den tråden var helt klart olämpligt/klantigt mot bakgrund av vad som diskuteras i just det forumet efter omständigheterna. Förstår du inte det själv?

-Laura
Citera
2003-08-09, 14:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Arons inlägg?
Citera
2003-08-09, 14:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Laura

Men du är helt bortdribblad och har ingen chans att komma in i matchen när du skriver inlägg som den ovan.
Hur du än vrider och vänder på det hela så är det tim som drar den slutsatsen och det är inte nödvändigtvis att personen som skrev det syftade att alla zigenare skulle slussas in i ugnar och mördas.

P.S..........Förintelsen av judar eller romer har aldrig hänt
Citera
2003-08-09, 15:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Hur du än vrider och vänder på det hela så är det tim som drar den slutsatsen och det är inte nödvändigtvis att personen som skrev det syftade att alla zigenare skulle slussas in i ugnar och mördas.

Det är ändå ofrånkomligt att du rimligen borde ha insett hur andra kan komma att tolka din kommentar om ugnar i en sådan diskussionstråd.

Enough said!

-Laura
Citera
2003-08-09, 15:19
Medlem
Jag tror nog alla förstod vad som menades med kommentaren. Dessutom är det forumets moderatorer (Liquid och jag) som gör besluten - nuff said!
Citera
2003-08-09, 15:34
äldre konto (old)
Ej medlem
Det var på ett ungefär vad jag hade förväntat mig att du skulle skriva scepter
Citera
2003-08-09, 17:22
äldre konto (old)
Ej medlem
laura............233 inlägg på 3 dar :roll:
Citera
2003-08-09, 17:41
Medlem
Look who's talkin'
Citera
2003-08-09, 17:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Citat:

Det är ändå ofrånkomligt att du rimligen borde ha insett hur andra kan komma att tolka din kommentar om ugnar i en sådan diskussionstråd.

Enough said!

-Laura

Du blev medlem för 3 dagar sen och kastar dig rätt in i debatten, vem är du, laura palmer? eller gammal medlem som glömt sitt lösen?
Citera
2003-08-09, 21:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Fy fan, vissa här är ju inte riktiga i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in