2008-12-01, 16:56
Medlem
För er som inte vet vad det är kan gå in på http://www.oldeagle.se/index2.php
Denna vara är slut, men skulle det gå att göra sin egna? Eller liknande dolda vapen? Jag hade tänkt mig att ta min egna dogtag slipa sen applicera något form av skydd utan på. Några idéer?

Mvh Kalium
Citera
2008-12-01, 18:37
Medlem
Men vad ska du ha den till?? förstår inte syftet med ett sådant verktyg, efter som det är olagligt att skära halsen av folk, Men om det nu är det du tänkt så är nog en morakniv från rusta bättre lämpad. Fan va less man blir på alla idioter.
Citera
2008-12-01, 18:56
Medlem
hesons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalium
Denna vara är slut, men skulle det gå att göra sin egna?
Kör på det, det går ju inte att misslyckas med att slippa en bit metall, köp plastskyddet för det är svårt att göra själv.

OT: Skrattade så jag höll på att kissa ned mig åt Old Eagles särskrivningar.
Citera
2008-12-01, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maison
Men vad ska du ha den till?? förstår inte syftet med ett sådant verktyg, efter som det är olagligt att skära halsen av folk, Men om det nu är det du tänkt så är nog en morakniv från rusta bättre lämpad. Fan va less man blir på alla idioter.

Jag tycker det mest är intressant med dolda vapen. Det är inte så att jag ska gå runt med denna på stan! Vad kan man hitta plastskydd som passar en svensk id bricka?
Citera
2008-12-02, 22:09
Medlem
franges avatar
Betänk sen att din hemmagjorda plastring inte håller utan ramlar bort, och vips så har du ett rakbland som hänger fritt runt halsen. Ett tips är att inte nysa då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in