2008-11-29, 13:33
Medlem
ulexs avatar
Det ringde en man från "robert"(=boxer?) och ville värva mig som kund, jag minns inte exakt vad han sa men kontentan var iaf att robert var mycket bättre än viasat.

Han påstod att dom hade nästan alla viasats kanaler, samt andra. När jag påpekade att tv1000 skulle försvinna vid ett byte hävdade han att canal+ har fler premiärer och generellt är en bättre kanal, sant? Sen så ville han ha 200 mindre i månaden än viasat.

jag har alltid fått för mig att viasat har fler och bättre kanaler. Men 200 i månaden är pengar ja kan lägga på snus i stället.

så vilket företag är bäst?
Citera
2008-11-29, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ulex
Det ringde en man från "robert"(=boxer?) och ville värva mig som kund, jag minns inte exakt vad han sa men kontentan var iaf att robert var mycket bättre än viasat.

Han påstod att dom hade nästan alla viasats kanaler, samt andra. När jag påpekade att tv1000 skulle försvinna vid ett byte hävdade han att canal+ har fler premiärer och generellt är en bättre kanal, sant? Sen så ville han ha 200 mindre i månaden än viasat.

jag har alltid fått för mig att viasat har fler och bättre kanaler. Men 200 i månaden är pengar ja kan lägga på snus i stället.

så vilket företag är bäst?

Viasat för där behöver du ej betala extra för tv1000 kanalerna för de ingår i familjepaketet.....dessutom får du bara 2 canal plus kanaler med boxer. har boxer men det har man sagt upp för så fort en bil åker förbi blir det dålig bild! dessutom är det onödigt då man redan har kabel tv att ha boxer. men har ju som sagt var inte tv400 i kabel tv nätet. och inte ztv heller. det är anledningen till därför har boxer!
Senast redigerad av Lucky_star 2008-11-29 kl. 13:39.
Citera
2008-11-29, 13:53
Medlem
ulexs avatar
alltså han nämnde aldrig boxer, det var jag som frågar er nu om robert och boxer är samma sak?

kan absolut 0 om detta
Citera
2008-11-29, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ulex
alltså han nämnde aldrig boxer, det var jag som frågar er nu om robert och boxer är samma sak?

kan absolut 0 om detta

ja det är samma sak
Citera
2008-11-29, 14:12
Medlem
papaks avatar
TV1000 är överskattat. Visar samma film varje dag i en månad.
Citera
2008-11-29, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av papak
TV1000 är överskattat. Visar samma film varje dag i en månad.

Agreed på det.
Citera
2008-11-29, 15:58
Medlem
trickydicks avatar
Om du inte skall se någon speciell sport typ elitserien eller golf så tycker jag boxer ger bäst utbud till lägst kostnad. Sedan är Canadigital inte så tokig heller men då måste man upp med en paraboljävel…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in