2003-08-07, 21:03
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scientistDOTse
du bör lära dig själv svenska först innan du tror att du kan lära andra. Eller så har du helt enkelt för feta fingrar. :roll:

Vad i detta är så svårt att förstå?

Citat:
Måste man blir gårdare för att de kvalar till CL?!

Det var ju inte menat till dig så jag förstår inte vad du gnäller om från början men aja :roll:
Citera
2003-08-08, 00:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Citat:
Ursprungligen postat av skrikande_gris
Ja, det var säkert bra för svensk fotboll...

Hur menar du att "svensk" fotboll skulle gynnas av att gårdarna kommer ut till CL och tjänar miljoner? skulle öster kunna få lite bättre spelare då?Nej! det är är bara snack,En extra uefa plats eller vad det nu skulle kunna bli ger jag inte mycke för med tanke på att chanse att dif skulle dominera i framtiden! :roll:

Man marknadsför svensk fotboll, ger landslagsspelare (u21 och senior) rutin i större sammanhang och höjer intresset för fotboll i allmänhet.
Citera
2003-08-08, 00:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Skit snack, klart man inte hoppas att djurgårn ska gå vidare, om man nu håller på en konkurent till dom!!!
Klart man vill svensk fotboll ska vara bra, men inte fan hoppas jag att mina motståndare ska vinna !!!
Skulle mitt lag lira ett sådant kval inte fan skulle djurgårdarna hålla på oss då!!!!! 8)
Citera
2003-08-08, 02:26
äldre konto (old)
Ej medlem
DiViNE skrev:
Citat:

det vara bara ett "r" för mkt såg jag nu.... var lite trött förra gången *sitta uppe på nätterna*...jo men jag fattar vad du menar nu....

vilka håller du på då ? :twisted:
Citera
2003-08-08, 05:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scientistDOTse
DiViNE skrev:
Citat:

det vara bara ett "r" för mkt såg jag nu.... var lite trött förra gången *sitta uppe på nätterna*...jo men jag fattar vad du menar nu....

vilka håller du på då ? :twisted:

Gnaget :twisted:
Citera
2003-08-08, 13:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Klart som fan det gynnar svensk fotboll om det går bra för ett lag, på kort sikt. På lång sikt leder det till att vi blir som Skottland med Celtic och Rangers typ.

Jag hatar Djurgården och unnar dem ingenting, fy i helvete vad skönt att de åkte ur!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in