Hur menar du att "svensk" fotboll skulle gynnas av att gårdarna kommer ut till CL och tjänar miljoner? skulle öster kunna få lite bättre spelare då?Nej! det är är bara snack,En extra uefa plats eller vad det nu skulle kunna bli ger jag inte mycke för med tanke på att chanse att dif skulle dominera i framtiden! :roll:
Man marknadsför svensk fotboll, ger landslagsspelare (u21 och senior) rutin i större sammanhang och höjer intresset för fotboll i allmänhet.
Skit snack, klart man inte hoppas att djurgårn ska gå vidare, om man nu håller på en konkurent till dom!!!
Klart man vill svensk fotboll ska vara bra, men inte fan hoppas jag att mina motståndare ska vinna !!!
Skulle mitt lag lira ett sådant kval inte fan skulle djurgårdarna hålla på oss då!!!!! 8)
Klart som fan det gynnar svensk fotboll om det går bra för ett lag, på kort sikt. På lång sikt leder det till att vi blir som Skottland med Celtic och Rangers typ.
Jag hatar Djurgården och unnar dem ingenting, fy i helvete vad skönt att de åkte ur!