2003-08-06, 22:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Fan det är mystiskt. Förra året var DIF alltid starkare i andra halvlek. Det var ju mycket snack om att dom hade tränat så hårt och det märktes verkligen. Dom gjorde ofta en bättre andra, än första halvlek. Det finns inte kvar i år. Då tänker jag inte bara på den här matchen. Dom kom iofs igen sista tio nu, men två tredjedelar av andra såg dom helt slutkörda ut. Det har märkts hela den här säsongen att dom inte pallar 90 minuter som dom gjorde förra året.

Dags för Zoran och Sören att styra upp försäsongsträningen som dom gjorde guldåret.

OT Har ni tänkt på att Andreas Johansson är jävligt lik Pete Townshend?
Citera
2003-08-06, 23:59
äldre konto (old)
Ej medlem
.

esping:
Citat:
Fan det är mystiskt. Förra året var DIF alltid starkare i andra halvlek. Det var ju mycket snack om att dom hade tränat så hårt och det märktes verkligen. Dom gjorde ofta en bättre andra, än första halvlek. Det finns inte kvar i år. Då tänker jag inte bara på den här matchen. Dom kom iofs igen sista tio nu, men två tredjedelar av andra såg dom helt slutkörda ut. Det har märkts hela den här säsongen att dom inte pallar 90 minuter som dom gjorde förra året.

Dags för Zoran och Sören att styra upp försäsongsträningen som dom gjorde guldåret.

Har inget med detta att göra. Svensk fotboll är tyvärr för dålig. Nu var det ju ett mellanlag i Europa också, bara för att understryka hur långt efter Sverige är. Tråkigt men sant.
Partizan behövde ett resultat och åkte till Stockholm och hämtade det. Vad värre är, Partizan såg ganska oinspirerade ut och har inte börjat sitt seriespel än!!! 8O [/quote]
Citera
2003-08-07, 09:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Svensk fotboll är tyvärr för dålig.
Ja, i ett europeiskt klubbperspektiv ligger svensk fotboll efter. Dock tycker jag inte att avståndet är så långt som du vill ha det till. DIF kom undan med hedern i behåll. 1-1 i Belgrad och det faktum att dom förde matchen långa stunder igår tyder på att avståndet inte är så förbannat stort. Partizan var pressade och min poäng var att om DIF hade kunnat undvika dessa märkliga "mitt-i-matchen"-svackor som dom har haft hela säsongen hade detta slutat annorlunda.

Att Partizan inte har påbörjat sin serie än behöver inte bara vara en nackdel för dom. Spelarna är utvilade och kan koncentrera sig på CL-kvalet.
Citera
2003-08-07, 12:36
Medlem
Consiglieris avatar
Oj, va trist att dif åkte ur C.L kvalet....NOT!!!!!! Hahahahahahahahah, så jävla skönt.....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in