Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2003-11-26, 13:51
Medlem
Fonuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robqr
Nä, hon sa inget...bara ylade fram sin orgasm. Men hon såg lite skämmig ut efteråt...
Men eftersom jag är jag så nämnde jag nåt i stil med: " Det gick för dig så det smällde" eller nåt. Det va då hon såg skämmig ut...

" det gick så det smällde " *ASGARV*

Det var ju diplomatiskt sagt... Konstigt att hon såg "skämmig" ut
Citera
2003-11-26, 13:58
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonus
Konstigt att hon såg "skämmig" ut
Alltså hon skämdes...
Du Fonus...Jag har fått tråden om att packa bajs upplåst. Dags för dig att dra dit...
Citera
2009-10-04, 04:44
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
När du bajsar i min mun känns det som du skiter i mig.

hahahaha, klockren!
Citera
2009-10-04, 04:59
Medlem
Jag tål inte ens tanken på analsex, än mindre en att börja smeta och grisa med skit.

En gång, i fjortistidens porrutforskande, hittade jag en bajssida med tjejer som bara drog upp kjolen och nöp av en limpa på marken och gick därifrån, utan att smeta in sig med den eller äta upp den. Ganska osexigt ändå i min mening, men faktiskt ganska intressant att titta på, mest som en kul grej. Om man någon gång har undrat hur det ser ut när en bajskorv tränger sig ut genom rövhålet.
Citera
2022-08-11, 21:37
Medlem
Ja det är märkligt hur någon kan tända på detta. Någon som tänder på detta i denna forumdel kanske kan förklara tjusningen i det?
Citera
2025-12-22, 14:19
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motstroms
Ja det är märkligt hur någon kan tända på detta. Någon som tänder på detta i denna forumdel kanske kan förklara tjusningen i det?

Vi livar upp tråden igen med att svara på din enkla fråga.

Tjusningen är såklart olika för alla men det ligger nog mycket i att avguda någon så mycket att ens bajs blir en trofe.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in