Resultat: Vaqd tycker ni om LHC
Nej
37,37%
37 röster
Ja
9,09%
9 röster
Vet inte...
16,16%
16 röster
JA!!!
18,18%
18 röster
nej
19,19%
19 röster
2019-06-17, 19:13
Medlem
MitchRapps avatar
Om sanningen ska fram råkade jag trycka fel och fick de älsta trådarna och såg den och började läsa. Roligt att någon ens skapar en sådan tråd.

Bara pollen är ju magisk!
Citera
2019-06-17, 20:42
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Som Frölundasupporter kanske man ska vara lite mer ödmjuk när det kommer till att kritisera andra lags tröjor, inte så att eran indian och reklampelare till tröja håller någon högre klass.

Ja alltså... Jag kan inte säga att jag är något fan av erat lejon heller, men nog fan är era tröjor snyggare än Frölundas bilolyckor till matchställ iallafall. Rörigare tröjor får man ju leta efter.

OnT: Idag har jag inte mycket emot LHC, känns som de börjat våga köra mer på egna produkter än för 10 år sedan, och de krigar på. Jag får känslan av att dom försöker bygga upp något som ska hålla.

Men för just 10-12 år sedan när LHC hade några bra år där, då avskydde jag dem verkligen.
Men det var inte p.g.a deras framgång, utan för att jag var omringad av LHC-supporters med hybris, som blev så jäääkla kaxiga för att de tagit sig långt i slutspelet.
Citera
2019-06-17, 21:11
Medlem
MitchRapps avatar
Glömde förövrigt ge LHC credd för att de har ett damlag. Inte nog med det, de satsar lite på att ligga i toppen där. Bra!
Citera
2019-06-18, 14:50
Medlem
Struisvogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Om sanningen ska fram råkade jag trycka fel och fick de älsta trådarna och såg den och började läsa. Roligt att någon ens skapar en sådan tråd.

Bara pollen är ju magisk!

Pollen är helt klart magisk!
28.89% (just nu) gillar LHC = Linköpings Hockeyklubb (Linköpings hockey club). Detta är ju också helt magiskt. Aftonbladets omröstningar skulle aldrig ge samma resultat och det vet vi ju, Aftonbladet och dess läsare är ju helt klart efterblivna.
Citera
2019-06-18, 17:58
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Pollen är helt klart magisk!
28.89% (just nu) gillar LHC = Linköpings Hockeyklubb (Linköpings hockey club). Detta är ju också helt magiskt. Aftonbladets omröstningar skulle aldrig ge samma resultat och det vet vi ju, Aftonbladet och dess läsare är ju helt klart efterblivna.

Det kan du ju inte alls veta då de bara svarat ja eller JA
Citera
2019-06-19, 02:41
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tech_85
Som Frölundasupporter kanske man ska vara lite mer ödmjuk när det kommer till att kritisera andra lags tröjor, inte så att eran indian och reklampelare till tröja håller någon högre klass.

Skaplig bump MitchRapp, en 16 år gammal tråd.

Där har du fel.
Citera
2019-07-31, 16:54
Medlem
Struisvogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Det kan du ju inte alls veta då de bara svarat ja eller JA

Ja, många tycker helt enkelt bara ja. Jag tycker ja, du tycker ja. Bara idioter tycker nej. Vem vill vara den som tycker nej.
Man kan väl inte svara något annat?
Citera
2019-08-02, 11:52
Medlem
LHC känns som en ganska blek och anonym klubb just nu, hade ett par år när man stack ut lite med Mårtensson/Weinhandl och sedan Hlinka/Hlavac. Men nu tycker jag mest dom bara finns där.
Gör inte mycket väsen av sig, väcker inga känslor och skulle nog förmodligen inte ens märka om dom försvann.
Citera
2019-08-08, 22:27
Medlem
Saknar plast bland alternativen.
Citera
2019-09-17, 15:27
Medlem
Don-Pablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highforthis
Saknar plast bland alternativen.

Ursäkta, men är du dum i huvudet? Var någonstans finns plast inom Linköping? Deras supporters har varit med dem ända sedan starten 1976, sedan division 3-tiderna fram tills idag. Känner flera gubbar och tanter som gått på varenda hemmamatch sedan 1990-talet exempelvis. Linköping har äkta fans, klubben kanske inte är den bästa, men supportrarna är iallafall äkta och inte plast!
Citera
2019-09-20, 08:07
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Pablo
Ursäkta, men är du dum i huvudet? Var någonstans finns plast inom Linköping? Deras supporters har varit med dem ända sedan starten 1976, sedan division 3-tiderna fram tills idag. Känner flera gubbar och tanter som gått på varenda hemmamatch sedan 1990-talet exempelvis. Linköping har äkta fans, klubben kanske inte är den bästa, men supportrarna är iallafall äkta och inte plast!
Precis, det är endast lokalt folk som håller på LHC. Den verkliga ”plasten” är Brynäs, Leksand, Frölunda, Färjestad och Djurgården, medgångssupportrar över hela Sverige.
Citera
2019-09-20, 14:05
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Pablo

Var i inlägget du citerar, läser du ut att han menar att supportrarna är plast?

Kanske inte ska fråga om andra är dumma i huvudet när du inte kan läsa en mening utan att tolka in något som inte ens står
Senast redigerad av Bartman777 2019-09-20 kl. 14:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in