Resultat: Vaqd tycker ni om LHC
Nej
37,37%
37 röster
Ja
9,09%
9 röster
Vet inte...
16,16%
16 röster
JA!!!
18,18%
18 röster
nej
19,19%
19 röster
2003-08-07, 10:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarsmurfen
Citat:
Ursprungligen postat av cold
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
LHC är det sämsta skit jag sett i elitserien trots laget på pappret. De är inte värdiga en plats i elitserien. Ner med LHC!
Hmm, svarar dig som om du var en riktig hockeykännare..
Betänk att det var ett tag sedan som VIK harvade i högsta ligan och att gamla minnen blir förvrängda med tiden...
Alltså, din uppfattning om LHC upplevs lätt som intetsägande..

Jag skiter (och jag alltid skitit) I VIK...

Hmm, då uppfattar jag dig istället som en vanlig hockeyointresserad stockholmare - går bort det också...

Nä, jag är född i Norrland..Så jag håller på Luleå, ett lag med många egan produkter jämfört med Linköping.
*LOL*
Ja, fyra spelare är ju dubbelt så många som 2...
:roll:
Vi hade dock 3 stycken förra säsongen och kommer kanske att bli 3 då vi har en riktigt lovande back i J-20..

hoppas att han utvecklas då..
Citera
2003-08-07, 11:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
LHC är det sämsta skit jag sett i elitserien trots laget på pappret. De är inte värdiga en plats i elitserien. Ner med LHC!
Hmm, svarar dig som om du var en riktig hockeykännare..
Betänk att det var ett tag sedan som VIK harvade i högsta ligan och att gamla minnen blir förvrängda med tiden...
Alltså, din uppfattning om LHC upplevs lätt som intetsägande..

Jag skiter (och jag alltid skitit) I VIK...

Hmm, då uppfattar jag dig istället som en vanlig hockeyointresserad stockholmare - går bort det också...

Nä, jag är född i Norrland..Så jag håller på Luleå, ett lag med många egan produkter jämfört med Linköping.
*LOL*
Ja, fyra spelare är ju dubbelt så många som 2...
:roll:
Vi hade dock 3 stycken förra säsongen och kommer kanske att bli 3 då vi har en riktigt lovande back i J-20..

hoppas att han utvecklas då..
Jo, det gör han nog...Han lär dock behöva bygga upp sig i ett par säsonger (som de flesta junisarna, såvida de inte kommer från Ryssland...=/) innan han kan bli något att räkna med..
Citera
2003-08-07, 12:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Det är synd om dig Bögarsmurfen...
Era junisar kommer att bli mos i elitserien.
Vi ska krosa era sopper
Citera
2003-08-07, 12:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Lhc är en klubb som både saknar traditioner och klass
Citera
2003-08-07, 13:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
LHC är det sämsta skit jag sett i elitserien trots laget på pappret. De är inte värdiga en plats i elitserien.
Ärligt, hur många säsonger har du då följt av elitserien? Är man inte värdig en plats i elitserien om man tar sig dit på egen hand under den s.k. kvalserien? Varför skulle de vara mindre värdiga en plats i elitserien än t.ex. Brynäs och Saik som försökte fiffla upp Saik upp på en elitserieplats genom att få storstryk med 11-2, vilket även gynna Saiks målskillnad.

Linköping har ingen representat i högsta divisionen i någon annan stor sport, så ett i elitserielag i hockey är dom värda.
Angående förra året så är det förståeligt att det gick som det gick med tanke på de som hände utanför planen. Men det är bara att ta nya tag och hoppas att vi kan nå en slutspelsplats i år.
Citera
2003-08-07, 14:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lhcare
Citat:
LHC är det sämsta skit jag sett i elitserien trots laget på pappret. De är inte värdiga en plats i elitserien.
Ärligt, hur många säsonger har du då följt av elitserien? Är man inte värdig en plats i elitserien om man tar sig dit på egen hand under den s.k. kvalserien? Varför skulle de vara mindre värdiga en plats i elitserien än t.ex. Brynäs och Saik som försökte fiffla upp Saik upp på en elitserieplats genom att få storstryk med 11-2, vilket även gynna Saiks målskillnad.

Linköping har ingen representat i högsta divisionen i någon annan stor sport, så ett i elitserielag i hockey är dom värda.
Angående förra året så är det förståeligt att det gick som det gick med tanke på de som hände utanför planen. Men det är bara att ta nya tag och hoppas att vi kan nå en slutspelsplats i år.

Har följt elitserien sedan 1984, då Luleå spelade in första säsong.
Jag har svårt för lag som är uppköpta, och inte leverar så många egan produkter.
Citera
2003-08-08, 00:09
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Jag har svårt för lag som är uppköpta, och inte leverar så många egan produkter.

Det är svårt att ta fram många egna produkter som håller i es då man tagit sig från ett div.2 lag till elitserien på lite drygt 6 år(93-99). Men att lhcs 16åringar tog hem sm-guldet förra säsongen är väl inget du har koll på. Så förhoppningsvis så får vi se fler och bättre egna produkter i framtiden hos linköping.

Sedan hade vi förra året 4 egna produkter i laget, två ordinare och två yngre som också fick sig en del istid. Inför denna säsong är det likadant, fast den ena yngre från förra året skrivit a-lagskontrakt och en av våra egna produkter fick inget förnyat kontrakt.
Det är väl hyffsat med tanke på att vi bara har 3 elitseriesäsonger bakom oss.
Citera
2003-08-08, 03:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnagaren88
Det är synd om dig Bögarsmurfen...
Era junisar kommer att bli mos i elitserien.
Vi ska krosa era sopper
Beklagar att din födsel gick snett..
Citera
2003-08-08, 22:00
äldre konto (old)
Ej medlem
cold: Inget motargument på mitt senaste inlägg?

"Luleå, ett lag med många egan produkter jämfört med Linköping" vad jag kan kan se på er sida så har ni inte så många fler egna produkter än oss, trots ett antal fler säsonger i elitserien bakom er.
Citera
2003-08-08, 23:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Vi får väl se om några år hur duktiga LHC är på att få fram egna produkter.
Som jag ser det så är ju Frölunda det enda laget som lyckas riktigt bra med att ta fram egna produkter.
Ja,jag vet att dom flesta inte kommer till indianerna förrän dom är runt 15år men jag anser iaf att dom blir Frölundaprodukter.
Citera
2003-08-17, 16:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack Meoff
Vi får väl se om några år hur duktiga LHC är på att få fram egna produkter.
Som jag ser det så är ju Frölunda det enda laget som lyckas riktigt bra med att ta fram egna produkter.
Ja,jag vet att dom flesta inte kommer till indianerna förrän dom är runt 15år men jag anser iaf att dom blir Frölundaprodukter.
Spelar ingen roll vad du anser, när det du anser är felaktigt...
Frölundas ungdoms-/juniorverksamhet är dock inte sämre för det...
Citera
2003-08-17, 19:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:

LHC har väl inte köpt så många mer spelare än de flesta andra lag, skillnaden är att de har råd att köpa etablerade och dyra spelare.

Själv har jag, trogen Sundsvall Hockey-supporter sen många år, alltid gillat LHC, främst för att de har JÄVLIGT trevliga supportrar, har alltid varit ett nöje att träffa dem.

Är det nåt lag som är värt att hata i Elitserien så är det alkisarna i Timrå, det är inte en eller två gånger de har skämt ut sig på krogen i Sundsvall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in