Jag har bytt ut min gamla burk som strulade, och brände en back-up skiva med alla inställningar och dokument från den gamla; men hur får jag över dom på den nya burken?
Jag är totalt kass på datorer, och uppskatter pedagogisk lätta instruktioner.
Den kör med XP.
Senast redigerad av My name is Earl 2008-11-26 kl. 18:57.
Under C:\Documents and Settings så bör ditt användarnamn finnas. Ersätt favoriterna med de du har på skivan. Dokumenten kan du förslagsvis lägga i mappen mina dokument.
Om du saknar officepaketet så är det därför du inte kan öppna dina dokument så det bör du installera.
Under C:\Documents and Settings så bör ditt användarnamn finnas. Ersätt favoriterna med de du har på skivan. Dokumenten kan du förslagsvis lägga i mappen mina dokument.
Om du saknar officepaketet så är det därför du inte kan öppna dina dokument så det bör du installera.
Problemet är att jag inte kommer åt det som är på skivan, den frågar efter program att öppna med.
Jag tryckte på skapa backup i Nero (på engelska) så skulle jag kryssa för vad jag ville kopiera och det gjorde jag; men vad det var kommer jag inte ihåg exakt, det var ju en del, jag kopierade det på en DVDRW.
Nu håller jag på att tanka hem Nero.