Jag formaterade min systers ASUS T5500 F3JC med den medföljande Recovery DVDn för ett par veckor sedan.
Allt gick smidigt och fint, jag installerade diverse program efter att "recoveryn" var klar. Åkte hem till henne och loggade in på hennes nätverk (trådlöst). Har inte koll på vilken router hon har. Åkte därifrån i tron om att allt var bra.
Så fel jag hade =P, hon ringde ett par timmar senare och sade att hon inte kan logga in på msn, facebook och många andra hemsidor.
Med "Opera" kommer man ut på hemsidor som blocket, bilddagboken, swedbank m.m. Men öppnar man Internet Explorer kommer man inte ens till startsidan, det spelar ingen roll vilken adress man knappar in så säger IE att "Adressen är ogiltig". (Har installerat IE7 samt alla uppdateringar windows skickat) Även provat med senaste Firefox, det reagerar lika som IE.
Jag trodde att det var fel på hennes nätverk, så jag tog hem datorn och skulle kolla om det funkade här hemma. Men det är exakt samma problem.
Har installerat alla cd-skivor som medföljde datorn.
Någon som har en lösning på detta problem ?
Om ni vill ha mer information tar jag reda på den åt er.
Tack på förhand // Robert
Senast redigerad av Roaxe 2008-11-25 kl. 22:04.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!