Tja.
Jag bränner DVD-filmer ett par gånger i veckan med min DVD-brännare (SAMSUNG external DVD+R/RW TS-E552U) med ImgBurn. Jag har heller aldrig haft några problem med den, men nu flippar den totalt.
Jag försökte tidigare att bränna en film på en "Fujufilm DVD+R"-skiva, men så kommer det upp "No Writers Detected" i ImgBurn!
Jag har försökt att gå in på Enhetshanteraren och uppdatera drivrutinerna för den, men jag finner den inte i listan. Jag har övervägt att ominstallera maskinvaran, men har inte funnit några sätt att lösa det på. Ingenting funkar. Någon kunnig som kan dela med sig av lite info om vad problemet ligger på?
ImgBurn Log- 21:25:16 ImgBurn Version 2.4.2.0 started!
- 21:25:16 Microsoft Windows XP Professional x64 Edition (5.2, Build 3790 : Service Pack 2)
- 21:25:16 Total Physical Memory: 2 096 132 KB - Available: 1 415 988 KB
- 21:25:16 Initialising SPTI...
- 21:25:16 Searching for SCSI / ATAPI devices...
- 21:25:16 Found 1 CD-ROM and 1 BD-ROM/HD DVD-ROM!
EDIT: Gällande de lustiga USB-connectionljuden... Då den kopplas in plingar det till två gånger, som det brukar, men plötsligt så plingar det till igen, och detta då tre gånger! Det blir epic fail all over it. What to do?
EDIT 2: Anyone? Jag har till och med (desperat som jag har blivit) provat att filöverföra via
Windows Live Messenger - då nätverket inte verkar funka som det skall (försökte ge mig på nätverksutdelning). Fyra hundra kilobyte på tjugo minuter är ingen höjdare via WLM file transer. Allt hade varit så mycket enklare om brännaren kunde funka. Så, trots allt, någon som vet?