2008-11-24, 03:12
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deveraux
Sådär, börjar använda mitt nya nu.

En homage till JCVD's karaktär i Universal Soldier? snyggt.
2008-11-24, 03:19
Medlem
Thalassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deveraux
Sådär, börjar använda mitt nya nu.

Från Vikingapung till Deveraux.

2008-11-24, 03:42
Medlem
Ful Fisks avatar
Vi är ju rätt många som skulle vilja byta namn men inte orkar allt krångel... Man får leva med det, precis som ens vanliga namn.
2008-11-24, 03:48
Medlem
Psyko Dads avatar
Njä som sagt så är det inte så mkt att göra åt, annars hade jag nog också kanske valt ngt kvinnligare så jag slipper bli kallad för Grabben eller mannen i mina PM. Men lagt kort ligger så jag lär behålla PsykPappan framförallt nu som modd & med 4000 inlägg.
2008-11-24, 03:53
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
Vi är ju rätt många som skulle vilja byta namn men inte orkar allt krångel... Man får leva med det, precis som ens vanliga namn.

Tell me about it....
2008-11-24, 09:06
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Njä som sagt så är det inte så mkt att göra åt, annars hade jag nog också kanske valt ngt kvinnligare så jag slipper bli kallad för Grabben eller mannen i mina PM. Men lagt kort ligger så jag lär behålla PsykPappan framförallt nu som modd & med 4000 inlägg.

Jag ångrar också lite att jag inte valde något som pekar på att jag är tjej. I vissa inlägg tillägger jag att jag är tjej, annars blir det konstigt. DET skulle kunna finnas som funktion att lägga till vid sitt användarnamn, precis som man kan lägga till ort om man vill, kom jag på nu!

Dessutom håller jag med grissvans om att det var ju synd att man vid skapandet av sin användare inte tänkte på att använda stor bokstav i början. Det stör jag mig på dagligen.
2008-11-24, 09:17
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
FAQ - LÄS innan du frågar något.:
Precis.

Tråd låst.

//mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera