2008-11-21, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Hur går socialbidrag ihop med heder? Är det hedersfullt att flytta över halva planeten för att försörja sig själv och sin släkt som en parasit på socialbidrag?

Det är inte hedersfullt, men dagens svenska samhälle är uppbyggt på så sätt att det lönar sig mer att sitta på socialen och jobba svart, speciellt för nykomna flyktingar.

Mina föräldrar var på socialen i början när vi kom till Sverige, nu betalar mina föräldrar 2 miljoner i skatt årligen.
2008-11-21, 17:39
Medlem
Chematoriums avatar
Varför har så många blattar attitydsproblem?

Mvh, Blatte from another mother
2008-11-21, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PreDampor
Hur rangordnas etniciteten bland blattar?

*Vilka rankas högst? Hur beskriver man invandrargrupperingarna inbördes?

*T.ex vad tycker araber om somalier osv.

*Vad är en blatte enligt en blatte? Hur definierar blatten epitet s.a.s.

Svensken definierar ju termen med : kaxig förortskriminell ungdom med etnicitet fr MÖ/Afrika/Balkan. Oftast är vårdnadshavaren så kallad "asylinvandrare" som på PK-svenska heter ekonomisk flykting och på vanlig svenska bidragsinvandrare aka parasitinvandrare (lever på svenska skattekronor livet ut)

Somalier ogillas i största allmänhet likså zigenare, men det säger jag inte att alla är dåliga, sedan är balkanfolket ganska hårt jobbande och sliter mycket. Mina erfarenheter med albaner är att antingen är dom väldigt duktiga medborgare eller riktiga tjuvar.

Jag är själv arab, min syn på araber är att väldigt många beter sig som arslen. Araber har vädligt svårt för att integrera sig eftersom dom själv håller sig till sin egen sort, men en sak med araber är att de är businessminded, dom har väldigt lätt för att starta företag och bidra till samhället.

Svarar också på frågan varför zigenare stjäl:

Dom är väldigt bra på att stjäla, det är mer småtjuvar än större stötar. Småtjuvar helt enkelt, syns mest men gör minimal skada.
2008-11-21, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Vad är det som får er att främst gripa er på svenska flickor och inte andra slags flickor?
Jag antar att du är muslim så hur känns det att dyrka en profet som är pedofil?

Ja jag är muslim, Profeten var ingen pedofil, det är något islamhatare kommit på.

Tror inte dom ger sig på svenska flickor bara det bör vara ganska jämnt, om än är det fortfarande förkastligt och min åsikt är att såna invandrare skall ut direkt.
2008-11-21, 17:46
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashenDomTas
Ja jag är muslim, Profeten var ingen pedofil, det är något islamhatare kommit på.

Tror inte dom ger sig på svenska flickor bara det bör vara ganska jämnt, om än är det fortfarande förkastligt och min åsikt är att såna invandrare skall ut direkt.

Då bör du rösta SD eftersom det är det enda partier förutom ND mm som vill kasta ut kriminella invandrare precis som du.
2008-11-21, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chematorium
Varför har så många blattar attitydsproblem?

Mvh, Blatte from another mother

Det beror på en stor osäkerhet, man känner sig hatad av samhället, därför ser man det ända sättet att skydda sig genom att vara allmänt kaxig och jobbig. Det är en stor osäkerhet som finns i dessa individer, det är den främsta anledningen, samt en okunskap som finns där man intalas att ALLA svenskar är rasister, det brukar alltid finnas nån idiot i alla blattegäng som intalar alla andra att alla svenskar hatar oss. Väldigt okunniga brukar dom vara.

Citat:
Då bör du rösta SD eftersom det är det enda partier förutom ND mm som vill kasta ut kriminella invandrare precis som du.

SD och ND har ingen politik förutom, ut med invandrare snacket, dessutom är jag både arab och invandrare, tror jag står för allt dom hatar.
2008-11-21, 17:50
Medlem
Bingy Bunnys avatar
Citat:
Hej alla smygrasister, nazister och ni som bara hatar för att det känns bra!

Jag skall försöka svara på alla era frågor rörande blattar, allt från varför araber äter så mycket nötter till varför zigenare stjäler.

Svaren är 100% ärliga och inget glorifieras.

Fråga på!

Verklighetsfrämmande TS & tramstråd.
2008-11-21, 17:52
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
SD och ND har ingen politik förutom, ut med invandrare snacket, dessutom är jag både arab och invandrare, tror jag står för allt dom hatar.

Det är dom enda partierna som precis som du vill kasta ut oskötsamma invandrare. Men när det kommer till kritan kan du inte ens rösta efter dina påstådda åsikter. Föga förvånande.
2008-11-21, 17:55
Bannlyst
Citat:
Det är dom enda partierna som precis som du vill kasta ut oskötsamma invandrare. Men när det kommer till kritan kan du inte ens rösta efter dina påstådda åsikter. Föga förvånande.

Dessa frågorna är inte de enda jag tänker på när jag skall rösta, jag väljer snarare frågor som gynnar min på fler plan, som till exempel mer pengar i fickan.

Finns inget perfekt parti därför gäller det och väga för och nackdelarna med alla och det parti som gynnar en mest röstar man på, inte bara i en fråga.
2008-11-21, 17:57
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Dessa frågorna är inte de enda jag tänker på när jag skall rösta, jag väljer snarare frågor som gynnar min på fler plan, som till exempel mer pengar i fickan.

Finns inget perfekt parti därför gäller det och väga för och nackdelarna med alla och det parti som gynnar en mest röstar man på, inte bara i en fråga.

Exakt. Du skiter i vad som händer i Sverige och värnar enbart om din egen släkt och sort. Det belyser svagheten med det mångkulturella samhället.
2008-11-21, 17:59
Bannlyst
Citat:
Exakt. Du skiter i vad som händer i Sverige och värnar enbart om din egen släkt och sort. Det belyser svagheten med det mångkulturella samhället.

Hade du verkligen älskat Sverige hade du förstått att Sverige hade blivit ett skämt i världens ögon om ett parti med väldigt obefintlig politik förutom när det gäller invandrarfrågan.
2008-11-21, 18:00
Medlem
Tazquas avatar
Varför luktar många blattar illa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in