Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-11-19, 23:49
Medlem
Doktor_Blys avatar
Har märkt att vissa dagar stannar min inläggs-räknare och räknar inte inläggen förrän efter kanske 3-4 poster. Det är inget jag stör mig jättemycket på men tänkte höra om detta är en känd bugg eller om jag är unik?

EDIT: Detta räknades dock. Tror jag har listat ut att inlägg som skrivs i Laidback inte räknas? Om jag är på rätt spår så måste jag ställa min motfråga, varför? Bryr mig som sagt inte allt för mycket, men blir ändå lite fundersam när man svarat på 2 inlägg och har samma postcount som för 2 inlägg sedan, ni fattar.
Senast redigerad av Doktor_Bly 2008-11-19 kl. 23:51.
2008-11-19, 23:51
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor_Bly
Har märkt att vissa dagar stannar min inläggs-räknare och räknar inte inläggen förrän efter kanske 3-4 poster. Det är inget jag stör mig jättemycket på men tänkte höra om detta är en känd bugg eller om jag är unik?
Räknaren uppdateras inte hela tiden så det kan hamna lite efter ibland, ingen bugg utan "med flit", enligt vad jag förstått.
2008-11-19, 23:51
Medlem
p0wnis avatar
samma här
2008-11-19, 23:52
Medlem
Doktor_Blys avatar
Okej, så min teori stämmer alltså inte alls då? Se EDIT på första inlägget.
2008-11-19, 23:57
Medlem
Hi-Techs avatar
Citat:
Laidback har ingen postcount.
2008-11-19, 23:58
Medlem
Xarplins avatar
ska pröva
2008-11-19, 23:58
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Delvis, Laidback och humor räknas inte posterna i då inläggen inte hör till diskussionsdelen av forumet.
2008-11-20, 00:00
Medlem
Doktor_Blys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Delvis, Laidback och humor räknas inte posterna i då inläggen inte hör till diskussionsdelen av forumet.
Då slipper jag fundera mer på om jag är senil eller om det beror på buggar på forumet
2008-11-20, 15:44
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Då slipper jag fundera mer på om jag är senil eller om det beror på buggar på forumet
jepp, du hade kunnat spara på fingerkraften det tog att skriva dina inlägg i den här tråden genom att söka också.

Tråd låst.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in