Från nyhetsankare till busschaufför, känns inte precis som ett steg uppåt i karriären. Vad hände?
Han var väl rätt opålitlig och inte helt i balans psykiskt, iallafall är det väl åt det hållet det lutar i tråden. Att han sedan blev solovårad av en fruktansvärt ful negerhona måste ha kännas tungt det med.
Han var väl rätt opålitlig och inte helt i balans psykiskt, iallafall är det väl åt det hållet det lutar i tråden. Att han sedan blev solovårad av en fruktansvärt ful negerhona måste ha kännas tungt det med.
Ändå respekt att han väljer ett sånt jobb som busschaufför där han möter typ 2000 pers på en dag. Kunde lika gärna blivit nattvakt på nåt lager i Västerhaninge liksom.
Ändå respekt att han väljer ett sånt jobb som busschaufför där han möter typ 2000 pers på en dag. Kunde lika gärna blivit nattvakt på nåt lager i Västerhaninge liksom.
Ja, absolut. Kan inte tänka mig en trevligare busschaufför. Jag bara älskar den mannen. Om fler bara hade en liten del av den självdistans han besitter hade världen sett bättre ut.
Senast redigerad av riskybizzy 2015-02-01 kl. 21:32.
Palm sa till kirurgen inför operationen:
– Var försiktig och skär mig inte i hjärtat.
– Ingen risk – det sitter inte vid matstrupen, svarade doktorn.
– Jo, men jag har alltid hjärtat i halsgropen...