2008-11-28, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svampfest
Förstår hur du tänker men kan du säga att du skulle kunna gå runt för en dags shopping i Stockholm med ett visserligen tomt pansarskott på ryggen?
Nej för jag är en vuxen människa och skulle aldrig få för mig att göra något dylikt.

För den som har ett tråkigare liv kan man dock anta att man kommer bli antastad av diverse ordningsmakt om man gör det i sthlm eftersom staden är befolkad av idioter utan verklighetskontakt. Dock ser jag det som otroligt att det kommer bli någon påföljd.
Citera
2008-11-28, 13:12
Medlem
Alimamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discord
Nej för jag är en vuxen människa och skulle aldrig få för mig att göra något dylikt.

För den som har ett tråkigare liv kan man dock anta att man kommer bli antastad av diverse ordningsmakt om man gör det i sthlm eftersom staden är befolkad av idioter utan verklighetskontakt. Dock ser jag det som otroligt att det kommer bli någon påföljd.
Överlag så tycker jag att det svenska folket är så avtrubbat att man inte reagerar på mycket. Jag ser det inte alls som omöjligt att man skulle kunna gå runt en hel dag i sthlm med ett skjutklart pansarskott utan att någon skulle vidta några åtgärder.
Citera
2008-11-28, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discord
Det beror väl på vad du menar med senare år. Jag vill minnas att den funnits minst sedan 94-95, sen i vilken grad det utnyttjats låter jag vara osagt.

Kan nog stämma bra då jag inte ägnat mig åt gsu / utbildning i strid utan tyngre vapen sedan -96 och då fanns de definitivt inte inom denna garnison
/Primigenia
Citera
2008-11-28, 15:38
Medlem
Bush, George Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sharkbait
Kan man återanvända dessa eller finns något annat roligt användningsområde för dessa rör?

Fungerar som fodral för fiskespön och liknande.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in