Tankte att Flashback behover Efterlyst som Amne, tanken ar att efterlysa gamla vanner,bekanta och flammor. Vet att det finns ovrigt som amne fast det skulle inte fungera. Vet ocksa att man kan vanda sig till..
*Hitta
*Ratsit
*Birthday
*Stayfriends
*Facebook osv
fast med 255 314 medlemmar som Flashback har, sa bor det vara det basta verktyget att efterlysa folk med. Ang OT, endast fornamn och ort eller nagot liknande.
Har vant mig till en Mod som gav mig tipset att starta en trad om det. Vad sager ni Admins, Mods och "Flashbackare"?
Slutar väl med att folk hänger ut gamla ovänner med namn och personnummer och hittar på skit om dem, även om ursprungsidén är en annan. Internetanvändare kan man tyvärr inte ge frihet under ansvar.
Låter inte allt för smart, som ovanstående skrev så kommer inte Flashback bli så "anonymt" längre . Vem vet, helt plötsligt står din information på sidan?
Som sagt, reglerna kan vara sa att endast fornamn samt plats/ort/arbete eller skola. Modsen gor ett bra jobb och precis som vid andra amnen sa raderar Modsen OT sa jag ser inte riktigt det negativa ni ser.
Exempel:
Anna sommaren runt 1982 - 1983 Kungsan, tog ett dop i fontanen nagon som kanner igen henne?
Anders stog i dorren pa Alexandra, slutet pa 80talet