Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-11-13, 15:03
Medlem
jerkuss avatar
Tjena

Jag har läst en liknande tråd om detta problem förut, men kommer inte ihåg några som helst sökbara nyckelord, men eftersom jag anser att detta borde komma till admins kännedom startar jag helt frankt en ny tråd.

När jag tryckte på Nya Inlägg i allsköns ro idag kom det här fönstret upp:
http://img407.imageshack.us/my.php?image=vafallsfz6.jpg

Detta är ju en underlig pryl. Serverproblem?
Veronica83 är en existerande medlem, så jag bekymrar mig lite för om det motsatta skulle hända, typ att någon plötsligt heter jerkus och kommer så långt som att kolla mina pm?

Kommentarer?
Citera
2008-11-13, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Jag har läst en liknande tråd om detta problem förut,

https://www.flashback.org/showthread.php?t=777978
Citera
2008-11-13, 15:45
Medlem
Tjohildas avatar
Hände mig också för några månader sedan. Minns inte vem jag "var", bara att jag chockat blinkade till och trodde jag såg i syne.
Citera
2008-11-13, 17:13
Medlem
chribsson2s avatar
Major server malfunction.....den tidigare tråden fick väl inga kommentarer från ansvariga tekniker vilket borde tyda på att de inte har en susning.
Citera
2008-11-13, 22:15
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Vafan, nu märkte jag något liknande. Klickade på tråden om Hockeyallsvenskan och då kommer en tråd om folk som skär sig i armarna upp. Dessutom med det där "arkiverat"-utseendet, utan avatarer och liknande.
Citera
2008-11-13, 23:04
Medlem
Kunde du läsa hennes pm?
Citera
2008-11-14, 02:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Forumet beter sig alltmer skumt och ingen verkar vilja svara om slutet för forumet är nära pga att de pillar för mycket eller vad det är som händer numera. Varför berättar inte teknikerna vad som är felet och vad de gör åt det?
Citera
2008-11-14, 03:21
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Forumet beter sig alltmer skumt och ingen verkar vilja svara om slutet för forumet är nära pga att de pillar för mycket eller vad det är som händer numera. Varför berättar inte teknikerna vad som är felet och vad de gör åt det?
Tror de pillar för mycket i databaserna.
Man ska inte röra om man inte kan.
Citera
2008-11-14, 11:23
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Kunde du läsa hennes pm?

Nix.
Citera
2008-11-14, 12:28
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
OK skeppet har en läcka. Jag tycker att vi påtalar problemet lite stillsamt och hoppas att kapten och hans mannar fixar det, istället för att ställa oss på däck och skrika att undergången är nära. Det är en liten bugg som dessutom inte verkar påverka integritetsskyddet hos användarna.

Edit: min fetmarkering i GK:s citat.
Senast redigerad av chribsson2 2008-11-14 kl. 12:31.
Citera
2008-11-14, 12:38
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Tjena

Jag har läst en liknande tråd om detta problem förut, men kommer inte ihåg några som helst sökbara nyckelord, men eftersom jag anser att detta borde komma till admins kännedom startar jag helt frankt en ny tråd.

När jag tryckte på Nya Inlägg i allsköns ro idag kom det här fönstret upp:
http://img407.imageshack.us/my.php?image=vafallsfz6.jpg

Detta är ju en underlig pryl. Serverproblem?
Veronica83 är en existerande medlem, så jag bekymrar mig lite för om det motsatta skulle hända, typ att någon plötsligt heter jerkus och kommer så långt som att kolla mina pm?

Kommentarer?

Förmodligen något med hur cookies används för att identifiera användarna. FB kanske har så många användare nu så att de riskerar att få samma cookie-id om de loggar in samtidigt. Eller något liknande, vad vet jag, helt klart är att något är dåligt kodat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in