2008-11-13, 19:33
Medlem
Dr.Sativas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Hockeyligan har gjort om sidan, vart hittar jag direktrapporteringen från alla elitseriematcher numera?

Inför match
2008-11-13, 19:33
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Sativa
Fick du igång streamen ? "/
Canal+.

PP-mål igen. Tycker brynäs varit lite väl oförsiktiga i BP.
Annars har vi varit snäppet hetare 5 mot 5. Håller det i sig kan det gå vägen.. Men vi har tappat efter sånna här sekvenser förr.
2008-11-13, 19:34
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Hockeyligan har gjort om sidan, vart hittar jag direktrapporteringen från alla elitseriematcher numera?

http://stats.swehockey.se/online/todaysgames_elitserien.htm
2008-11-13, 19:37
Medlem
Trillskes avatar
Periodpaus i Linköping.

5 mot 5 ger väl knapp fördel brynäs, Linköping var vassa i PP och gjorde två mål på två utvisningar. Sista tre minutrarna var det bara Linköping.

Får se om vi kan tagga till för period2 så det blir någon underhållning åtminstone.

Alcen lyckades utvisa sig själv från båset förresten. Lysande.
2008-11-13, 19:38
Medlem
mazzys avatar
Men satan. Visst borde Goren ha assist på målet som Wallin gjorde? Står att Sevc fick andraassist men jag är helt säker på att Goren passade Nordström som skjöt.

Jag vill att Goren ska få assisten för att jag har honom som kapten i nästan hälften av mina Dreamteam-lag.
2008-11-13, 19:39
Medlem
BERNFs avatar
Rätt fin diving där av modoiten i slutet av perioden? Eller är jag bara färgad?
I vilket fall kan knappast klaga med 2-0 känns bra, den starten vi behövde. Nu ska vi bara hålla i det här o göra ett par mål till.
2008-11-13, 19:41
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BERNF
Rätt fin diving där av modoiten i slutet av perioden? Eller är jag bara färgad?
I vilket fall kan knappast klaga med 2-0 känns bra, den starten vi behövde. Nu ska vi bara hålla i det här o göra ett par mål till.

Den var solklart, han får en knuff i ryggen och benen flyger iväg frammåt.

Hade Vimmelborg stått på rätt sida av händelsen hade Warg nog suttit två minuter. 2-0 känns helt klart bra, vi har väldigt bra koll på Modo tycker jag. De skapar ingenting och vi har rätt bra press när vi väl får ner pucken i deras zon.
2008-11-13, 19:45
Medlem
Hur jävla otur kan vi ha egentligen 1-0 kan jag leva med det vore rättvist men 2-0 på det sättet svider rätt mycket.

Sen måste luleå också ha sveriges mest enögda och bögiga publik nånsin, och folk snackar om "enögda modo".

"Per-Åge Skröder ska bäras ut på bår"........jävla töntar, bra tackling men luleåiten duckar lite och den träffar olyckligt.
2008-11-13, 19:45
Medlem
mazzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazzy
Men satan. Visst borde Goren ha assist på målet som Wallin gjorde? Står att Sevc fick andraassist men jag är helt säker på att Goren passade Nordström som skjöt.

Jag vill att Goren ska få assisten för att jag har honom som kapten i nästan hälften av mina Dreamteam-lag.

Nu ändrades det, skönt.
2008-11-13, 19:49
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffin83
Hur jävla otur kan vi ha egentligen 1-0 kan jag leva med det vore rättvist men 2-0 på det sättet svider rätt mycket.

Sen måste luleå också ha sveriges mest enögda och bögiga publik nånsin, och folk snackar om "enögda modo".

"Per-Åge Skröder ska bäras ut på bår"........jävla töntar, bra tackling men luleåiten duckar lite och den träffar olyckligt.

Tacklingen på Olsson var olycklig, Robin verkar snubbla precis när tacklingen kommer så att tacklingen tar i huvudet. Inte så mycket Skröder kunde göra åt det.

Jag gillar vår publik, en av få publiker som inte gått över till 2000-talets värdelösa publiker som knappt hörs.
2008-11-13, 19:50
Medlem
Kanske skröders tackling är ett ypperligt exempel på att vi SKA ha två dommar system i sverige oxå, grymt snyggt av berglund i box play och ett lite turligt 2-0 mål men det är vi tamefan värda
2008-11-13, 19:50
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazzy
Nu ändrades det, skönt.

Halvt crap... Jag har också Goren men Sevc ger mer poäng..

Fö är det min åsikt att Jurefalk är en sopa och domherre Johansson är en klåpare som t.om får Sjöberg att se kompetent ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in