2008-11-16, 16:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Det är inga dagdrömmar att eu kan komma att inse att svartskallar är en börda för hela unionen. Det är du som dagdrömmer om att så inte kommer att ske. Det är väl antagligen därför som ni inom vänsterpacket är så emot EU? Jag vet inte om du är vänster eller inte, jag utgår från det bara med tanke på dina åsikter i övrigt. Ber om ursäkt ifall jag har fel.

Och jag avser inte att infödda svartskallar ska avisas. Dom kommer man få göra livet outhärdligt för så att dom själv söker sina rötter i vederbörligt land. Det finns massor med sätt för att göra detta. En sak som redan görs utan att nån beställt det är att arbetsgivare nekar er jobb. Ni gnäller om diskriminering på den svenska arbetsmarknaden och har gjort så i flera år. Har det hänt nåt drastiskt på den fronten? Får ni några jobb eller hur är det?

1. EU är beroende av svartskallarna både som arbetskraft och som investerare. Stora och viktiga delar av den europeiska ekonomin ägs nämligen av svartskallar. Om EU jävlas med svartskallarna så kommer detta att kollapsa EUs ekonomi.

Exempel: Sovereign funds shake the logic of capitalism

Citat:
By Lawrence Summers For some time now, the large flow of capital from the developing to the industrialised world has been the principal irony of the international financial system. In 2007 this flow will total well over half a trillion dollars, a figure that will be comfortably exceeded by the build-up in reserves and sovereign wealth funds (SWFs) in developing countries. Indeed, Morgan Stanley has estimated on reasonable assumptions that there is now close to $2,500bn (£1,200bn, €1,800bn) in SWFs and that this figure will increase to $5,000bn by 2010 and $12,000bn by 2015.
Citat:
In the last month we have seen government-controlled Chinese entities take the largest external stake (albeit non-voting) in Blackstone, a big private equity group that, indirectly through its holdings, is one of the largest employers in the US. The government of Qatar is seeking to gain control of J. Sainsbury, one of Britain’s largest supermarket chains. Gazprom, a Russian conglomerate in effect controlled by the Kremlin, has strategic interests in the energy sectors of a number of countries and even a stake in Airbus. Entities controlled by the governments of China and Singapore are offering to take a substantial stake in Barclays, giving it more heft in its effort to pull off the world’s largest banking merger, with ABN Amro.

Förstår du?

2. Jag är mycket positiv till diskriminering och liknande utestängning. Ni är nämligen en grupp som är på nedgång både demografiskt och socialt-ekonomiskt. En sådan grupp kan i längden inte hävda sig mot en grupp som expanderar i dessa avseenden. Att klamra sig fast vid privilegierna kommer bara att göra fallet hårdare för er själva.
Senast redigerad av Babianen 2008-11-16 kl. 17:00.
Citera
2008-11-16, 16:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Å andra sidan har de flesta krigsflyktingar en gång visat att de inte har stake nog att stanna och slåss för sitt eget land. Varför skulle de då stanna och slåss för rätten att bo här? Bidragen lär ju dras in så småningom ändå, så det finns ju inga skäl att stanna kvar. Inte troligt att de skulle kämpa för rätten till Rosengård. Dessutom har de ju klara diciplinära problem. Inte många som kommer kämpa för att våldtäksmän och patrask ska få stanna här. De arbetande och laglydiga invandrarna kommer gladeligen titta på när patrasket avhyses.

Vill du berätta för Babben vem som ska utmana oss blattar? Vanliga svenskar? Polisen? Hemvärnet och Försvaret?

Det finns ju ingen som vågar jävlas med oss från första början. Därför behöver vi inte ens slåss.
Citera
2008-11-16, 16:32
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Vill du berätta för Babben vem som ska utmana oss blattar? Vanliga svenskar? Polisen? Hemvärnet och Försvaret?

Det finns ju ingen som vågar jävlas med oss från första början. Därför behöver vi inte ens slåss.

Haha, "utmana er blattar"? Tror du verkligen där finns någon större konflikt mellan svenskar och invandrare i detta landet? Tror Flashback I&I har förvrängt din syn på svenskar.

Handlar inte om att våga..
Citera
2008-11-16, 16:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunday Morning
Haha, "utmana er blattar"? Tror du verkligen där finns någon större konflikt mellan svenskar och invandrare i detta landet? Tror Flashback I&I har förvrängt din syn på svenskar.

Handlar inte om att våga..

Men hä snackas det om att införa apartheid, massdeportationer och steriliseringar. Och Babianen undrar i sitt stilla sinne vem som skulle förverkliga dessa fantasier.

Hänger du med?
Citera
2008-11-16, 17:40
Bannlyst
Citat:
1. EU är beroende av svartskallarna både som arbetskraft och som investerare. Stora och viktiga delar av den europeiska ekonomin ägs nämligen av svartskallar. Om EU jävlas med svartskallarna så kommer detta att kollapsa EUs ekonomi.

Exempel: Sovereign funds shake the logic of capitalism

Förstår du?

2. Jag är mycket positiv till diskriminering och liknande utestängning. Ni är nämligen en grupp som är på nedgång både demografiskt och socialt-ekonomiskt. En sådan grupp kan i längden inte hävda sig mot en grupp som expanderar i dessa avseenden. Att klamra sig fast vid privilegierna kommer bara att göra fallet hårdare för er själva.

Du är så full av skit. Tror du på det där själv eller? EU har klarat sig utan svartskallar i årtusenden. Om en sketen bloggare på nån random skittidning bloggar om att vi behöver svartingar så kan du säkert dra en runk till detta och fantisera över er "storhet".

På romartiden behövdes det svartingar inom europa men desa var endast till för slavarbete eller underhållning på colosseum. Företrädelsevis så släppte man in 2-3 svartskallar och sen släppte man lös lejon och andra intressanta rovdjur som inte fått nåt att äta på ett tag. Och sen skrattade man käken ur led när dom vart uppätna.

Och som jag sagt tidigare. Om hela unionen bestämmer sig i Bryssel för att minska importen av slödder från Afrika och mellanöstern och beslutar detta så kvittar det vilka företag ni äger. Och dessutom är det mestadels pizzerior och andra sunkiga sk matställen. Alltså inget vi är beroende av.

Och jag menar med bestämdhet att vi inte behöver utvisa alla. Bara dom som kommit efter 1990 och som inte arbetar. Det gjorde man i Holland för några år sen och det var inga större protester från vare sig svartskallar med företag eller FN, Eu eller någon annan.
Citera
2008-11-16, 17:52
Bannlyst
Citat:
På romartiden behövdes det svartingar inom europa men desa var endast till för slavarbete eller underhållning på colosseum. Företrädelsevis så släppte man in 2-3 svartskallar och sen släppte man lös lejon och andra intressanta rovdjur som inte fått nåt att äta på ett tag. Och sen skrattade man käken ur led när dom vart uppätna.
Idiot! Romarna själva var svartskallar, det var germaner som användes som slavar, gladiatorer och eunicker av Roms medborgare och eventuellt dom som raserade denna civilisation. Hälften av romerska kejsare var från lebanon/syrien och Lybien/algeriet. Läs på nästa gång innan du gör bort dig igen din imbecil
Citera
2008-11-16, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akhenaton
Idiot! Romarna själva var svartskallar, det var germaner som användes som slavar, gladiatorer och eunicker av Roms medborgare och eventuellt dom som raserade denna civilisation. Hälften av romerska kejsare var från lebanon/syrien och Lybien/algeriet. Läs på nästa gång innan du gör bort dig igen din imbecil

Faktum kvarstår ändå. Niggrer användes som slavar även i romarriket.
Citera
2008-11-16, 17:58
Bannlyst
Citat:
Och jag menar med bestämdhet att vi inte behöver utvisa alla. Bara dom som kommit efter 1990 och som inte arbetar. Det gjorde man i Holland för några år sen och det var inga större protester från vare sig svartskallar med företag eller FN, Eu eller någon annan.
Källa på detta skulle uppskattas, tack i förväg.
Citera
2008-11-16, 17:59
Bannlyst
Citat:
Faktum kvarstår ändå. Niggrer användes som slavar även i romarriket.
Och?
Vad får dig att tro jag är "Nigger"
Citera
2008-11-16, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akhenaton
Och?
Vad får dig att tro jag är "Nigger"

Har jag inte påstått eller trott. Det är du och babianen som påstår att europa är beroende av negrer och svartingar från mellanöstern. Jag hävdar att så inte är fallet. Under romartiden så använde man negrer som underhållning eller till slavarbete. Sen om härskarna kom från Libyen eller Syrien eller någon annanstans är helt ointressant i sammanhanget.
Citera
2008-11-16, 18:15
Bannlyst
Citat:
Har jag inte påstått eller trott. Det är du och babianen som påstår att europa är beroende av negrer och svartingar från mellanöstern. Jag hävdar att så inte är fallet. Under romartiden så använde man negrer som underhållning eller till slavarbete. Sen om härskarna kom från Libyen eller Syrien eller någon annanstans är helt ointressant i sammanhanget.
Men du påstod att romarna släppte endast in svartskallar som slavarbetare eller underhållning på colleseum när i själva verket den romerska eliten var nästan alla svartskallar. Du sköt dig själv i foten helt enkelt då det var germaner som rekryterades för underhållning och smutsjobbet.

Och sen så kommer europa mer eller mindre alltid att vara beroende av svartskallar i både nutid och framtid så som man alltid har varit historiskt. Lev med det! Inte som att du har annat alternativ, inte exakt dina typer som lägger up agendan. Oljud och klagomål via internet är eran optimala påverkan.
Citera
2008-11-16, 18:19
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Men hä snackas det om att införa apartheid, massdeportationer och steriliseringar. Och Babianen undrar i sitt stilla sinne vem som skulle förverkliga dessa fantasier.

Hänger du med?

Haha, jo, visst hade jag kännt det samma i dina skor. Tycker dock att det ofta är samma få personer som har de tankarna. Själv känner jag inte en enda människa som har de värderingarna man kan se här... Tex Donco, MAR (eller vad han heter), blandgodis...

Borde iaf göras en lista på vilka som är extremisterna, så att man vet vilka man ska ta med en nya salt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in