Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1. Nej. Sverige har inte lika stort inflytande som Frankrike, Tyskland, Italien, Spanien, UK. Skulle tro att Sverige är ett av de minst inflytelserika länderna i Unionen.
2. De stora länderna är inte intresserade av att slänga ut några invandrare. Snarare vill man ju öka invandringen till EU. Och det som man definitivt inte vill göra är att avskaffa/begränsa de fyra (4) friheterna.
3. Återigen: Hur exakt skulle denna massutvisning gå till? Varför skulle den ske, när man samtidigt vill ha fler invandrare till EU? Och hur hade du tänkt att man skulle hålla ihop Unionen när man börjar utvisa varandras medborgare?
Detta är inget att än trams.
4. Tro mig när jag säger att jag kommer vinka av dig först...
2. De stora länderna är inte intresserade av att slänga ut några invandrare. Snarare vill man ju öka invandringen till EU. Och det som man definitivt inte vill göra är att avskaffa/begränsa de fyra (4) friheterna.
3. Återigen: Hur exakt skulle denna massutvisning gå till? Varför skulle den ske, när man samtidigt vill ha fler invandrare till EU? Och hur hade du tänkt att man skulle hålla ihop Unionen när man börjar utvisa varandras medborgare?
Detta är inget att än trams.
4. Tro mig när jag säger att jag kommer vinka av dig först...

Jag har aldrig påstått at Sverige har lika inflytande inom unionen som någon annan. Däremot kan Sverige starta interpellationer om ämnet som vilken nation som helst.
Och dagen då det blir mer problem med berikningen än vad det ger tillbaka kommer det att utvisas folk från unionen. Tro mig det kommer att ske. Se bara på Usa, dom utvisar en jävla massa mexare trots att enligt pk-håll behövs. Om nu Usa berikades och tjänade så mycket på invandring så skulle dom väl inte vara så aggresiva gentemot grannlandets befolkning eller hur?
Vi har ännu inte nått den punkten då vi får en slags konsensus kring om vi behöver svartskallar eller inte. Men eftersom ni svartingar berikar oss så pass mycket som ni gör med mord,rån,våldtäkter och misshandel och diverse annat vardagstjafs. Så är jag övertygad om att vi även i europa kommer att fatta kloka beslut när det gäller er framtid i vårt land och union.