Flashback bygger pepparkakshus!
2008-11-08, 19:16
Medlem
scooterjerks avatar
Jag behöver återskapa raderade konversationer i ms_messenger. Är detta möjligt? Kan de finnas lokalt eller på en server? Att de inte skulle finnas alls kan jag inte tänka mig.
Tacksam för svar.

Uffe
Citera
2008-11-08, 19:17
Medlem
Har du ens sparat dom från första början på din dator? Isåfall finns ju alltid en del prog som återskapar filer som man rensat. Att komma åt någon på¨en server finns nog inte en chans.
Citera
2008-11-08, 19:20
Medlem
mr.falkens avatar
hoppas du vet att bara puckon & små ungar sparar konversationen på MSN vilket jag tycker skall vara straff på men ser man din avatar & namn så tillhör du nog nån av kategorierna
Citera
2008-11-09, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.falken
hoppas du vet att bara puckon & små ungar sparar konversationen på MSN vilket jag tycker skall vara straff på men ser man din avatar & namn så tillhör du nog nån av kategorierna

Varför skulle det bara vara sådana personer som loggar sina konversationer? Själv tycker jag det är jättepraktiskt att kunna gå tillbaka och kolla länkar och andra saker som man diskuterade för länge sen.

Och nej det sparas inte på något server utan på den lokala datorn (om man har det aktiverat?), så då får du helt enkelt göra en återställning om det skulle vara nödvändigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in