Tjena, jag har råkat ut för något riktigt weird!
Problemet är att jag förlorar utrymme på hårddisken, utan att jag lägger till något (medvetet i alla fall, vet inte om något program laddar ner skräp eller om det är något log fil som larvar sig)
Är en sån här jag har:
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=344091
Jag har förlorat, vet ej nu, men säkert över 10-15gb (om inte mer!) i utrymme utan att som sagt laddat ner eller lagt till något medvetet.
Mitt använda utrymme är nu 65.7 gb, markerar jag alla filer på HDD och högerklickar står det att dom tar upp 34.5gb på HDD.
Enda jag kan komma på som jag gjort sistone är att installera utorrent samt installera om wow (patcherna tog jag från broderns dator och installerade manuellt) - sen började det försvinna utrymme, och ja jag bort såg från att patcherna tar upp plats - så dum är jag inte

Vet inte om det hänger ihop, men jag spelade WoW ett tag och märkte att ungefär 4gb hade försvunnit .. kollade en stund senare och märkte att lite till försvann.
Nu imorse när jag satte på datorn hade jag 403gb ledigt på HDD, nu i denna stund som jag skriver är det 400gb.
Jag har provat diskfrag, men det hjälpte inget vidare. Håller på med en till i denna stund!
Även provat virussöka med AVG Anti-virus Free (detta lär skapa uppståndelse!) men hittade inget.
Tips?
[Edit]
Stunden jag skrev detta försvann det ytterliggare 1 gb ...