Flashback bygger pepparkakshus!
2008-11-05, 19:30
Medlem
Hej

jag har precis installerat excel 2007 och får till mitt missnöje se att allt är ändrat... jag undrar nu om man kan få tillbaka det gamla meny systemet med arkiv, visa, redigera (ni förstår) osv.
har nämligen arbetat med tidigare excel väldigt mkt men allt blir annorlunda nu, tacksam för hjälp!

// Hella
Citera
2008-11-05, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H3lla
Hej

jag har precis installerat excel 2007 och får till mitt missnöje se att allt är ändrat... jag undrar nu om man kan få tillbaka det gamla meny systemet med arkiv, visa, redigera (ni förstår) osv.
har nämligen arbetat med tidigare excel väldigt mkt men allt blir annorlunda nu, tacksam för hjälp!

// Hella

kan tyvärr inte hjälpa dig men jag har exakt samma problem. jag har en äldre version liggandes men jag har letat och inte hittat den.. men det vore ju skönt att ifall man kan switcha tillbaks till en äldre meny.
Citera
2008-11-05, 21:34
Medlem
precis, jobbigt som *** att behöva "lära" om
Citera
2008-11-05, 21:49
Medlem
Varför köper man en ny produkt om man inte vill se förändring?
Citera
2008-11-05, 21:51
Medlem
terry_butchers avatar
har samma frustration som er andra. Har dock börjat lära mig. Denna länk kanske kan vara något? Fast att köpa ytterligare licenser känns inte lockande för fem öre.

http://www.idg.se/2.1085/1.118504
Senast redigerad av terry_butcher 2008-11-05 kl. 21:58.
Citera
2008-11-05, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hsfkljf
Varför köper man en ny produkt om man inte vill se förändring?

håller helt klart med där om man inte gillar allt lära sig nya saker får man väl helt enkelt hålla sig till de gamla programen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in