2008-10-29, 01:25
Medlem
Abrahamssons avatar
har 6 små fina växter som just nu står i ett helt vanligt rum, ska slänga in dom i en gaderob imorgon men det är inte isolerat eller något så det är rätt kallt där inne, hade tänkt sätta in en värmefläkt, finns det någon chans att dom överlever där inne?
Citera
2008-10-29, 03:04
Medlem
då är min fråga till dig; har du en lampa?

/ en värmefläkt i en garderob håller värmen väldigt bra så det bör inte vara nått problem med kylan
Citera
2008-10-29, 03:25
Medlem
Frostburns avatar
De flesta brukar ha problem med att få ned värmen. Att få upp värmen är inget större problem tror jag. Kör med värmefläkt om det behövs. Kör du på hps är dock chansen stor att du inte behöver någon.
Citera
2008-10-29, 07:08
Medlem
Hydroliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrahamsson
har 6 små fina växter som just nu står i ett helt vanligt rum, ska slänga in dom i en gaderob imorgon men det är inte isolerat eller något så det är rätt kallt där inne, hade tänkt sätta in en värmefläkt, finns det någon chans att dom överlever där inne?

Jag antar att du menar en helt vanlig garderob?
Isåfall borde det ju vara varmare än i rummet när lampan väl kommer igång.
Så ja, det klarar dom. Du borde oroa dig mer över att det ska bli för varmt
Citera
2008-10-29, 21:47
Bannlyst
Ursäkta om jag lånar din tråd men jag har också något jag undrar över.

Det är nämligen så här att jag funderar på att vegga några plantor på toaletten, men vid något skede är det aviserat att elgubbar skall komma hit och byta nåt elskit...jag struntar i vad dom ser eller inte, dom är så jävla dumma ihuvudet ändå, men oroar mig för elavbrottet:

Dom blir väl inte hermafroditer bara för att dom under vegg måste stå i mörker ett par timmar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in