2019-02-16, 19:38
Medlem
Leibachs avatar
Stort byggarbete där nu, fiskhandlarna på dagtid i Fäskekörka håller på att gå i konkurs för kunderna hittar inte dit i bråtet. Kanske samma med ”fiskhandlarna” kvällstid
Citera
2019-02-25, 20:22
Medlem
gbg001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boardgames
Nån som träffat den korta mulliga rumänska tjejen som brukar komma dit rätt tidigt på dagarna, 5-7 tiden ?

Blev överraskad när jag passerade Rosenlund på hemvägen kl 19, och blev frågad om jag ville köpa sex.
Trodde inte de började så tidigt på dagen.
Det var antagligen denna tjejen.
Senast redigerad av gbg001 2019-02-25 kl. 20:56. Anledning: stavfelkorrigering
Citera
2019-02-25, 20:35
Medlem
Boardgamess avatar
Händer förhållandevis ofta att de är där rätt tidigt. Skulle nog också våga påstå att de bättre är där tidigt och de, kanske inte fullt lika fantastiska, är där sent på kvällen. Vilket väl är logiskt är man attraktiv och kan få kunder vid 19 så varför skulle man stå och uggla där klockan 2 på natten mitt i vintern. Säkert bra med fyllon och andra skummisar som är framme mitt i natten. Tror inte polisen är aktiva då heller. Min uppfattning är att polisen kör mest söndag och måndag kvällar eftersom det är minst riktigt polisarbete att göra då.
Citera
2019-03-14, 15:47
Avslutad
Inga horor i Rosenlund på vintern? 😆
Citera
2019-03-15, 09:51
Medlem
naken_slavs avatar
Förekommer det crossdressers som horar där? Alltså män som jag som klär sig i tjejkläder men fortfarande tydligt är män. Riktiga Ladyboys som är övertygande som kvinnor är ju litet en annan sak.

Är det safe, eller risk för bråk? Behöver man ha sällskap?

Och finns det några män där som skulle betala för avsugning av en man/transa tro?
Citera
2019-03-15, 11:44
Medlem
Boardgamess avatar
Det är extremt ovanligt. Har bara sett det en gång för drygt 5-6 år sedan då det var många prostituerade som kommit från Spanien eller Italien antagligen, då var det ett par svarta transor. Men de insåg nog att det inte fanns nån direkt marknad för sånt i Sverige och har aldrig sett nåt liknande efter det. Om det finns så skulle det i såna fall vara nån som åker i egen bil.

Tror marknaden för det typen av tjänster är rätt begränsad de som söker sånt väljer nog nån från nätet. Säkert är det knappast om du menar för den som säljer lär väl alltid vara en risk. Gissar väl ändå att eftersom det är en så utpräglad säljarens marknad i Sverige så skapar väl det bättre möjlighet till selektion och nån form av säkrare ställning för den som säljer sex än vissa andra platser i världen.
Citera
2019-03-16, 08:42
Avslutad
Är det någon som har någon erfarenhet av någon hora i Rosenlund?
Citera
2019-03-31, 09:59
Medlem
Gick en sväng genom området igår kväll vid 23-tiden. Var på väg tillbaka till hotellet efter att ha varit hos bekanta i Haga.
Träffade någon och fick ett erbjudande jag inte kunde motstå.
Tidigare på eftermiddagen besöktes en thaisalong som också var en upplevelse.
Kan inte säga annat än att Göteborg levererar.
Citera
2019-04-14, 11:33
Avslutad
Något nytt??
Citera
2019-04-14, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterboras033
Något nytt??

Har du inte kommit iväg dit och doppat ännu?
Citera
2019-04-24, 14:59
Medlem
vilka tider brukar dem vara där? Kanske en dålig fråga men är inte så ofta i gbg...
Citera
2019-04-26, 17:01
Medlem
Boardgamess avatar
Det varierar en hel del. Ibland har den varit att de kommit runt 10 tiden och stannat till runt 2 kanske, mestadels östtjejer. Sen kan det ffa på fredag lördag finnas tjejer där betydligt senare 4-5 sommar till och med 6 nån gång. De afrikanske tjejerna har jag uppfattat som att de varit där senare framåt natten. Men de verkar inte vara så många eller långvariga. Senaste månaderna har det faktiskt varit en blond rätt snygg öst tjej som hängt utanför hårsalongen bredvid Willys runt 5-7 tiden redan. Sen verkar några starta tidigt runt 8 tiden utanför willys och bort mot kyrkan och närområdet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in