Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-04, 20:29
  #745
Medlem
Geleklumpens avatar
Crizzla jag frågade aldrig om just analt när jag plockade upp just den rumänska.
Citera
2018-09-05, 00:22
  #746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geleklumpen
Crizzla jag frågade aldrig om just analt när jag plockade upp just den rumänska.


Ok, då vet jag!
Har du testat den äldre smala kvinnan, typ ”brasilianska kanske”
Har hört att hon är smidigt duktig
Jag var inne ikväll och blev lite sugen på henne, men hon plockade blommor och stack Får väl ta med en blombukett nästa gång HAHAHA
Citera
2018-09-05, 20:32
  #747
Medlem
Geleklumpens avatar
Hon har gått förbi mig många gånger när jag har stått utanför bilen å rökt men hon har aldrig kommit fram till mig å frågat om jag har varit intresserad nångång. Hon är nästan alltid fint klädd när hon går där.
Citera
2018-09-05, 20:38
  #748
Medlem
Geleklumpens avatar
Nä jag har inte gjort det. Har stått många gånger utanför bilen å rökt när hon har gått förbi men hon har aldrig kommit fram till mig och frågat om jag har varit intresserad för en liten trevlig stund. Plus att hon nästan alltid kommer å är fint klädd oxå.
Citera
2018-09-06, 22:17
  #749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geleklumpen
Nä jag har inte gjort det. Har stått många gånger utanför bilen å rökt när hon har gått förbi men hon har aldrig kommit fram till mig och frågat om jag har varit intresserad för en liten trevlig stund. Plus att hon nästan alltid kommer å är fint klädd oxå.


Men det är många av damerna som väntar på att vi ska ta första kontakten. Så du får nog säga något själv. Ett ” hej” är ju aldrig fel

Dom 2 svenska ( tror jag ) kommer aldrig heller fram. Förresten så har jag inte sett dom i någon av deras bilar på sista tiden (?)
Citera
2018-09-07, 09:13
  #750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crizzla
Men det är många av damerna som väntar på att vi ska ta första kontakten. Så du får nog säga något själv. Ett ” hej” är ju aldrig fel

Dom 2 svenska ( tror jag ) kommer aldrig heller fram. Förresten så har jag inte sett dom i någon av deras bilar på sista tiden (?)

Är det inte en självklarhet att det är kunden som tar första kontakt!
Citera
2018-09-07, 23:18
  #751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Är det inte en självklarhet att det är kunden som tar första kontakt!

Det kan jag inte påstå att det är. Iaf är det inte min erfarenhet.
Har stött på flera som är avvaktande.

Men ibland är det svårt att se vilka flickor som är ”vilka” oxå.
Citera
2018-09-08, 12:41
  #752
Medlem
Geleklumpens avatar
Jag va inne i lördags kväll å körde några varv och jag stod vid Hemköps parkering å då kom dom 2 svenska kvinnorna å ställde sig typ 5 meter från mig. Å det va första gången jag såg dom på några veckor.
Citera
2018-09-08, 21:33
  #753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geleklumpen
Jag va inne i lördags kväll å körde några varv och jag stod vid Hemköps parkering å då kom dom 2 svenska kvinnorna å ställde sig typ 5 meter från mig. Å det va första gången jag såg dom på några veckor.


Funderar på om dom är svenska, pratade du med dom??

Dom har förmodligen bara lånebilar, för att skydda sin identitet!
Citera
2018-09-08, 22:20
  #754
Medlem
Boardgamess avatar
Nån som träffat den korta mulliga rumänska tjejen som brukar komma dit rätt tidigt på dagarna, 5-7 tiden ?
Citera
2018-09-08, 22:43
  #755
Medlem
Geleklumpens avatar
Crizzla en av dom bor på Hisingen iallefall trappuppgången bredvid en arbetskollega till mig.
Citera
2018-09-08, 23:37
  #756
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geleklumpen
Crizzla en av dom bor på Hisingen iallefall trappuppgången bredvid en arbetskollega till mig.

Du har garanterat fel! Det var precis det jag menade med mitt tidigare inlägg. De flesta prostituerade lånar eller skriver sina bilar Sinsemellan på varandra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback