2011-08-24, 15:01
Medlem
kpcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyWayne
Är det någon som vet om man kan få komma någon av hororna i ansiktet under en avsugning och går det att med dem hem genopm att åka spårvagn till sin bostad tex?
Oj oj oj. Finn 5 fel...
1. Med dom ludrerna som hänger där i dagsläget så vill du ha gummit på hela tiden.
2. Du vill inte synas tillsammans med dom på spårvagnen
3. Du vill inte att dom stjäl i din bostad
4 Du vill inte att dom ska känna till din adress
5 Du vill inte ha hem polis o grannar när dom försöker blåsa dig...
Citera
2011-08-27, 20:32
Medlem
VonArsles avatar
Citat:
Är det någon som vet om man kan få komma någon av hororna i ansiktet under en avsugning och går det att med dem hem genopm att åka spårvagn till sin bostad tex?

aaa ta med horan på vagnen high roler hahaha
Citera
2011-08-27, 20:53
Medlem
slemmigsnigels avatar
Citat:

Var ett tag sen jag var förbi där (en månad?) men det är ju en fråga om pengar förstår du väl. En del kanske inte går med på ansiktssprut utan orimliga ersättningar.

Prova att fråga?

Är det ens några tjejer där nuförtiden efter alla razzior?
Citera
2011-08-27, 21:08
Medlem
VonArsles avatar
Fråga en hora på skojj va hon kostade, 700 spänn sa hon, negerhoran alltså.
Citera
2011-08-27, 21:15
Medlem
slemmigsnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonArsle
Fråga en hora på skojj va hon kostade, 700 spänn sa hon, negerhoran alltså.

Vafan? negerhoror?? Trodde det var fina rumänskor? Nåja kanske kikar förbi på vägen om en stund
Citera
2011-08-27, 23:19
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slemmigsnigel
Vafan? negerhoror?? Trodde det var fina rumänskor? Nåja kanske kikar förbi på vägen om en stund

Tar du spårvagnen då?
Citera
2011-08-28, 10:09
Medlem
Jag och en polare gick i genom rosenlund i veckan, vid hemköp var det fem afrikanska horor som undrare om vi ville ha sess?, tyckte hon mummlade nått om 500 kr.

Är alla andra hemskickade? såg inga öststats brudar?
Citera
2011-08-29, 14:09
Medlem
gilbert25s avatar
åkte förbi rosan igår kväll och såg 2 polisbilar som hade stannat en silvrig Mercedes precis intill kyrkan. Misstänkt hallick eller torsk?
Citera
2011-10-03, 01:25
Bannlyst
Tog nyss en promenad ner till järntorget, där jag gjorde lite deals. På tillbakavägen stannar jag till vid myrornas, folk brukar slänga en massa grejer där, och man kan hitta roliga saker där.
Hursomhelst, så kommer det fram en kurvig slank tjej i 30årsåldern som nog var amfetamist, och påpekar att det synd att folk rotar så att allt blir en härva bara. Visst, sa jag, och jag fr¨gade om hon jobbade och det gjorde hon!
Fan va sugen jag blev, precis min typ, problemet vara bara att jag själv är påverkad och varor på mig för ett ansenligt straffvärde. Så jag tänker, nä fan jag vågar inte det, det vimlar av krimmar här.
Men så ångrar så jag går snabbt efter henne på pusterviksgatan. Men då stukar jag foten! och blir helt invalideriserad! Så jag hankar mig hem sakta, och då träffar jag en hora till på esperantoplatsen, men ska hon hem, och såg inget vidare ut.
Sen såg jag också en bil med två snutar svänga förbi oss.

Fan, det är risky. Men det var en riktigt go tjej där. Men fan det gick inte. Annars finns det inget mer jag tänder på än att ta horor - påtända båda.
Citera
2011-10-03, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gilbert25
åkte förbi rosan igår kväll och såg 2 polisbilar som hade stannat en silvrig Mercedes precis intill kyrkan. Misstänkt hallick eller torsk?

Det är hallickarna. De brukar bara stanna där, veva ner rutorna och snacka med sina zigenarhoror.
Citera
2011-10-03, 13:55
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arxx
Tog nyss en promenad ner till järntorget, där jag gjorde lite deals. På tillbakavägen stannar jag till vid myrornas, folk brukar slänga en massa grejer där, och man kan hitta roliga saker där.
Hursomhelst, så kommer det fram en kurvig slank tjej i 30årsåldern som nog var amfetamist, och påpekar att det synd att folk rotar så att allt blir en härva bara. Visst, sa jag, och jag fr¨gade om hon jobbade och det gjorde hon!
Fan va sugen jag blev, precis min typ, problemet vara bara att jag själv är påverkad och varor på mig för ett ansenligt straffvärde. Så jag tänker, nä fan jag vågar inte det, det vimlar av krimmar här.
Men så ångrar så jag går snabbt efter henne på pusterviksgatan. Men då stukar jag foten! och blir helt invalideriserad! Så jag hankar mig hem sakta, och då träffar jag en hora till på esperantoplatsen, men ska hon hem, och såg inget vidare ut.
Sen såg jag också en bil med två snutar svänga förbi oss.

Fan, det är risky. Men det var en riktigt go tjej där. Men fan det gick inte. Annars finns det inget mer jag tänder på än att ta horor - påtända båda.

Din typ av brud? Amfetaminbrud?
Citera
2011-10-03, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Din typ av brud? Amfetaminbrud?

Ja, jag gillar kurviga och slanka tjejer som tar amfetamin, antingen emellanåt eller jämt. Upp till 35 är de fina fastän lite härjade så klart i ansiktet. Sexen med dem slår allt, även när de horar. Det är min stil. Jag gillar inte minst språket, spontaniteten och den underliggande aggressiviteten.

Jag gillar dem. Och det ska nämnas att jag lätt kan få tag i en "vanlig" tjej. När jag går ut är jag Don Juan. Men dettror ni inte på så klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in