2008-10-31, 13:37
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bemeer
Alright! jag gjorde ett fejk-konto nu! lirade upp till 40euro å tog ut till neteller.
Har iofs bytt proxy å ip allt det där. till detta konto! vi får la se vad som händer om det är möjligt.

De som betalar ut pengar till Neteller har möjligt och se till vilket namn samt adress de betalar ut till så det måste stämma.

Så ditt konto på B2B måste vara riktigt konto samt samma adress / namn på Neteller. Skulle du använt Moneybookers så hade de bara kunnat se e-mailen de skickat till , inte namn och så.
Citera
2008-10-31, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
De som betalar ut pengar till Neteller har möjligt och se till vilket namn samt adress de betalar ut till så det måste stämma.

Så ditt konto på B2B måste vara riktigt konto samt samma adress / namn på Neteller. Skulle du använt Moneybookers så hade de bara kunnat se e-mailen de skickat till , inte namn och så.

alright då är jag nog bust när som

deletea min utbetalning. kanske bättre att skicka den till moneybookers. fast ett problem har e-mails reggade på min moneybooker! och den adress jag använder nu är inte med på listan
Citera
2008-10-31, 13:46
Medlem
anre24s avatar
Så vitt jag vet så kan de bara se Moneybookers e-mail vid utbetalning, ingen adress eller något namn. Men de kanske vill ha leg då. Vet ej. Försök.
Citera
2008-10-31, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Så vitt jag vet så kan de bara se Moneybookers e-mail vid utbetalning, ingen adress eller något namn. Men de kanske vill ha leg då. Vet ej. Försök.

Tog moneybookers nu! hur lång tid tog det för dig att få pengarna till neteller?
Senast redigerad av bemeer 2008-10-31 kl. 14:08.
Citera
2008-10-31, 15:22
Medlem
LOL jag fick cashen
Citera
2008-10-31, 15:29
Medlem
anre24s avatar
Citat:
LOL jag fick cashen

nice, begärde uttag på kvällen, utbetalningen gjordes kl 07.00
Citera
2008-10-31, 18:57
Bannlyst
Försöker nu att ta ut 30 euro till moneybookers, ber till gudarna att de bara kan se emailadressen
Citera
2008-10-31, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
Försöker nu att ta ut 30 euro till moneybookers, ber till gudarna att de bara kan se emailadressen

Ha ny proxy+ip
skrev en moneybookers e-mail som inte ens va reggad på mitt account! dom betala ut direkt
hahaha
Citera
2008-10-31, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ha ny proxy+ip
skrev en moneybookers e-mail som inte ens va reggad på mitt account! dom betala ut direkt
hahaha
Gött det Jag la till den emailen jag reggade kontot på på min moneybookers, så tror att det är fin-fint

Men hur gör jag för att ta "cancel" på withdrawls?

EDIT: Så här står det, fattar inte:

Pending Withdrawals
Amount: € 30.00 View/Hide | Already Approved
Moneybookers Withdrawal
Amount: € 30.00
Citera
2008-10-31, 19:49
Medlem
Citat:
Gött det Jag la till den emailen jag reggade kontot på på min moneybookers, så tror att det är fin-fint

Men hur gör jag för att ta "cancel" på withdrawls?

EDIT: Så här står det, fattar inte:

Pending Withdrawals
Amount: € 30.00 View/Hide | Already Approved
Moneybookers Withdrawal
Amount: € 30.00

Cashier > withdrawl sen längst ner på sidan fanns det. Låter ju som dom redan betalt ut? Approved? kolla Moneybookers accountet? =D
Citera
2008-10-31, 19:56
Bannlyst
Citat:
Cashier > withdrawl sen längst ner på sidan fanns det. Låter ju som dom redan betalt ut? Approved? kolla Moneybookers accountet? =D
Det finns inte där nere att välja Plus jag har inte fått några cash Samt att det står fortfarande under "pending withdrawl"

Fack
Citera
2008-10-31, 19:59
Medlem
Citat:
Det finns inte där nere att välja Plus jag har inte fått några cash Samt att det står fortfarande under "pending withdrawl"

Fack

Alright jag hade under pending witdrawl också! sedan fick jag e-mail att jag fått in pengar på mitt moneybookers! Läste i supporten att dom arbetar med cashouts från 07.00-21.00. Kanske inte på helger! men cashen ska nog komma no problem!.

Skönt att man kan göra nytt ip/proxy genom "tor" sen casha ut mer från nya konton! nöten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in