2008-11-06, 16:21
Medlem
Kingers avatar
Jag har runt 80 euro på 3bwin-konto. Hur ska jag ta ut dessa? Jag skrev ett falskt namn när jag reggade(dum, jag vet). Moneybookers och neteller går inte att ta ut ifrån eftersom man måste göra en insättning först. Någon som har en bra idé? Kanske spela poker mot mitt andra konto som jag har mitt riktiga namn på?
Citera
2008-11-06, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Jag har runt 80 euro på 3bwin-konto. Hur ska jag ta ut dessa? Jag skrev ett falskt namn när jag reggade(dum, jag vet). Moneybookers och neteller går inte att ta ut ifrån eftersom man måste göra en insättning först. Någon som har en bra idé? Kanske spela poker mot mitt andra konto som jag har mitt riktiga namn på?
Har de ändrat så att man måste göra insättning?

I så fall så råder jag dig till att göra en insättning för att sedan ta ut allt, har du flera på din IP adress så råder jag dig dock att inte satsa egna pengar i det hela, då är det bara att chipdumpa på poker. Dock så får du ju då göra det snyggt (alltså ett spel där det är du, din kompis samt ett par okända snubbar).

Blabla vad jag pladdrar, sorry om du icke förstår något men shit vad trött man varit de senaste dagarna.
Citera
2008-11-06, 16:30
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EcstaZy
Har de ändrat så att man måste göra insättning?

I så fall så råder jag dig till att göra en insättning för att sedan ta ut allt, har du flera på din IP adress så råder jag dig dock att inte satsa egna pengar i det hela, då är det bara att chipdumpa på poker. Dock så får du ju då göra det snyggt (alltså ett spel där det är du, din kompis samt ett par okända snubbar).

Blabla vad jag pladdrar, sorry om du icke förstår något men shit vad trött man varit de senaste dagarna.

Jag förstår vad du säger.

Så här står det på deras hemsida, någon som kan förklara lite bättre?:S

"Moneybookers

If you have an account with Moneybookers, we can transfer funds there. You have to withdraw as much funds as you have deposited with Moneybookers before you can use any other withdrawal method."
Citera
2008-11-06, 16:37
Bannlyst
Citat:
Jag förstår vad du säger.

Så här står det på deras hemsida, någon som kan förklara lite bättre?:S

"Moneybookers

If you have an account with Moneybookers, we can transfer funds there. You have to withdraw as much funds as you have deposited with Moneybookers before you can use any other withdrawal method."
Det är bara ifall du har använt moneybookers innan. Mitt råd till dig nu vore att satsa på moneybookers ("withdrawal" ) och hoppas på det bästa ifall du har skapat flera konton innan på samma IP.
Citera
2008-11-06, 16:40
Medlem
Va säger ni borde jag stoppa in pengarna på Betmost?

Sponsorships: You are putting yourself in trouble
Sponsorships: Moneybookers and BetMost Poker are currently investigating you and contacting your local police
Sponsorships: You have been caught trying to get multiple sponsorships which is stealing money and this is a crime
Sponsorships: Deposit the money we sent you in your BetMost and we will tell Moneybookers and BetMost Poker to stop if you decide not to, they will take actions against you
Citera
2008-11-06, 16:44
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evikstrom

Sponsorships: Moneybookers and BetMost Poker are currently investigating you and contacting your local police
Sponsorships: You have been caught trying to get multiple sponsorships which is stealing money and this is a crime
Sponsorships: Deposit the money we sent you in your BetMost and we will tell Moneybookers and BetMost Poker to stop if you decide not to, they will take actions against you

Det sa de till mig också. Vad fan ska polisen göra för 10 euro?
Citera
2008-11-06, 16:46
Medlem
Citat:

Hur mycket handlar det om?
Citera
2008-11-06, 16:48
Medlem
Citat:
Det sa de till mig också. Vad fan ska polisen göra för 10 euro?

Så det är lungt? Du satte inte in dom?
Citera
2008-11-06, 16:49
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Så det är lungt? Du satte inte in dom?

Jag fick 10 euro från dem och satte in dem på expekt istället. Nästa gång jag försökte så sa de att Betmost och moneybookers har invesigating(stavning). TIll mig sa de inte något om polisen. Nu ska jag inte försöka mer.
Citera
2008-11-06, 17:36
Bannlyst
Citat:
Jag fick 10 euro från dem och satte in dem på expekt istället. Nästa gång jag försökte så sa de att Betmost och moneybookers har invesigating(stavning). TIll mig sa de inte något om polisen. Nu ska jag inte försöka mer.
HAHA!

Finns det någon juridiksnubbe här som kan förklara lite mer? Är det här olagligt eller?

HAHA!

Säger som fjortisarna: fuck you motherfucker
Citera
2008-11-06, 17:48
Medlem
Kingers avatar
PokerInside: Hello, is this the swedish police?
Polisen: Yes, it is.
PokerInside: Some guy has stolen 10 euro from us.
Polisen: Ok.......
PokerInside: Yes, can you arrest him?
Polisen: Is this som kind of prank?
PokerInside: No, this is serious.
Polisen: Then fuck off!

Ursäkta min dåliga engelska.
Citera
2008-11-06, 17:52
Bannlyst
Citat:
PokerInside: Hello, is this the swedish police?
Polisen: Yes, it is.
PokerInside: Some guy has stolen 10 euro from us.
Polisen: Ok.......
PokerInside: Yes, can you arrest him?
Polisen: Is this som kind of prank?
PokerInside: No, this is serious.
Polisen: Then fuck off!

Ursäkta min dåliga engelska.
Haha, underbart Fyfan skulle skratta om snuten skulle bankat på min dörr på grund av det här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in